Hifi oplossing U kamer

Pagina: 1
Acties:

• SjuulDerks
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-05-2014
Hoi,

Ik heb een open U vormige keuken, woonkamer, serre. De nieuwe TV en de kabel aansluiting bevinden zich in de ene poot van de U (woonkamer). De keuken zit in het onderste gedeelte en de serre in de andere poot van de U.

Mijn wens is om in de woonkamer een dvd receiver set te kopen met speakers in de serre. Het geluid in de serre moet ik uit kunnen zetten. Aparte volume regelen is niet noodzakelijk. ik heb mogelijk heden om kabels naar de serre te leggen.

Heb al wat uren op het net rond gekeken maar kan geen passende oplossing vinden.
Kan ik bijvoorbeeld een surround systeem zo instellen dat mijn wensen uitkomen?

Kan iemand mij helpen?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wat je eigenlijk zoekt is een receiver met A+B speaker uitgangen die je met een knop kan schakelen.
Dan trek je speakerkabels naar de serre en daar zet je een paar nette speakertjes neer.

Andere optie: een receiver met audio uitgang. Dan sluit je met een lange tulpkabel een 2e versterker aan in de serre, waar je speakertjes aan hangt.

Wise enough to play the fool

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 07:14

JT

VETAK y0

Wat teacher zegt. Mocht je in je serre iets anders willen draaien dan in de woonkamer dan heb je een receiver met multi room mogelijkheden nodig.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• SjuulDerks
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-05-2014
Als ik het goed begrijp kan ik dus ook actieve speaker kopen voor in de serre.
Heb nog ff de manual van de tv bekeken deze heeft ook een audio uitgang. Als je deze op tuner zet heb ik voldoende radio stations. Moet dan alleen nog een losse DVD speler kopen.