Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2021
Hey,

dus na een tijdje mijn desktop niet meer te gebruiken voelde hij heel traag aan, dus heb men windows opnieuw geïnstalleerd. Hij loopt terug redelijk vlot en wou dus wat BF3 spelen.

Nu begint de onzin.

Ik ging naar de site van origin om het te downloaden, maar die zag er zo uit:

http://puu.sh/8HdXM.png

En dan dacht ik, ik probeer battlelog eens, exact hetzelfde verhaal; http://puu.sh/8HdV3.png

Oke, nog niet verslagen, ik download de origin client via softonic. Het begint goed, hij download en installeert de client. Maar na de installatie komt dit schermpje men dag verpesten: http://puu.sh/8HeFG.jpg

Ik zag het al aankomen maar die link leidt naar dit: http://puu.sh/8HeOt.png

Ik heb al geprobeerd:

- Pc herstarten
- Andere browsers proberen
- Client downloaden op mijn mac laptop (daarop laden alle sites wel volledig) en overzetten, zelfde probleem met de updates.

ps: alle andere websites zoals youtube, facebook en basicly alles waar ik kon op komen werken wel perfect, geen internetissues. alle sites waar ik op de PC problemen mee heb werken WEL op mijn macbook pro.

Eeuwig respect aan degene die weet wat hier aan de hand is... Typische origin onzin I guess...

Alvast dank,
xDiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propuls1on
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-09 16:14
Dit is als het goed is de directe link naar de download van Origin.

http://www.dm.origin.com/download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
"Deze webpagina is niet beschikbaar" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heb jij al een virusscan gedraaid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
Welke scans zijn aangeraden? heb al een gedaan met avg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 08:35
https://www.dropbox.com/s...5y969/OriginThinSetup.exe

Hier is de nieuwste Origin, heb alleen geen idee hoe je de pagina's normaal kan bezoekeb .

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
zelfde reactie... "your update could not be installed, go to blablabla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 14:56

basdej

OutSystems Consultant

Hoe heb je windows opnieuw geinstalleerd? Alles geformatteerd?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
Ik heb de ingebouwde tool in windows gebruikt om windows 7 opnieuw te installeren en mijn C:/ te herformatteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat gaat denk ik niet lekker, oude programma's blijven erop staan.

Je hebt dus geen clean install gedaan van windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
wel, ik zou niet weten hoe, ik heb geen fysieke kopie van mijn windows, alleen een product key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

dejona100 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:29:
wel, ik zou niet weten hoe, ik heb geen fysieke kopie van mijn windows, alleen een product key
Je kan gewoon een image downloaden, branden/usb stick en installeren met de key die je hebt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 08:35
Rockvee2 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:27:
Dat gaat denk ik niet lekker, oude programma's blijven erop staan.

Je hebt dus geen clean install gedaan van windows?
Als dat het geval is, misschien even kijken of Origin er op de een of andere manier nog opstaat?

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
prutser001 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:33:
[...]

Je kan gewoon een image downloaden, branden/usb stick en installeren met de key die je hebt.
dat kan ik eens proberen, wist niet eens dat dat mogelijk was :p hoe installeer ik die image dan eens ik hem op een dvd ofzo gezet heb?

[ Voor 11% gewijzigd door dejona100 op 11-05-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 14:56

basdej

OutSystems Consultant

Je stopt de cd in je computer, je laat hem opstarten vanaf de Cd en dan kan je de windows installatie starten, het lijkt er nu dus op dat er virussen / oude programma's vanalles in de war gooien ;)

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejona100
zal ik zeker is proberen =D allesinds al bedankt voor alle hulp :) laat het soon weten of het werkt of niet

EDIT: oke die boot van een USB heeft gewerkt, heb nu een fresh install van windows en origin sites en downloads werken terug.

Bedankt iedereen voor het helpen :) issue is resolved, thread mag gesloten worden

[ Voor 94% gewijzigd door dejona100 op 11-05-2014 18:03 ]

• Arie Atari
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 15:09
Ik wil even een oud topic laten herleven, ik heb namelijk hetzelfde probleem als de topicstarter.
In ieder geval, het klinkt exact hetzelfde, maar de links naar de plaatjes werken niet meer...

Ik wilde Origin downloaden omdat Red Alert 2 nu gratis te downloaden is via Origin. De Origin site is bereikbaar, maar de downloadlink en downloadpagina werken niet. Daarom via softonic alsnog thin client gedownload en geïnstalleerd, maar nu zegt de Origin installer dat ik geen internetverbinding heb.

Vervolgens thin client gedeïnstalleerd, de full client v9.8.3.59237 via filehippo gedownload en geïnstalleerd, maar nu zegt hij bij het aanmeldscherm dat online aanmelding momenteel niet beschikbaar is.

Heb mijn pc enkele malen opnieuw opgestart, router opnieuw opgestart, windows firewall uitgeschakeld, maar allemaal zonder succes. Voor de zekerheid hitman pro gedraaid, maar niets gevonden.

Daarna op een andere laptop binnen mijn huisnetwerk geprobeerd en daar draait origin probleemloos! Het ligt dus blijkbaar aan mijn pc. Firefox, IE geven op mijn pc niet thuis....

Iemand ook maar enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt voor enige reactie!

Edit: ter aanvulling blijkt ea.com en alle subsites ook niet te werken op mijn pc en wel op mijn laptop. www.ea.com werkt daarentegen weer wel (dus de www ervoor).

[ Voor 6% gewijzigd door Arie Atari op 26-09-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie Atari
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 15:09
Voor het geval dit probleem via zoekmachines terug naar voren komt: inmiddels is het me gelukt e.e.a. te laten werken. Het probleem lag in mijn geval aan mijn "hosts" bestand (C:\Windows\System32\Drivers\Etc). Hierin waren een aantal verwijzingen naar origin/ea servers opgenomen. Na verwijderen van deze regels werkte bij mij alles weer zoals het hoort.
Pagina: 1