Denon X2000 usb/app werkt slecht?

Pagina: 1
Acties:

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Vandaag eens wezen luisteren naar de X2000 van Denon. Ik had een usb stick bij met zo'n kleine 16GB muziek (200 mappen en zo'n 30 liedjes in de "root").

Ik deed de stick in de voorkant van het apparaat maar hij deed niets. Er was wel steeds een soort "rond" zandloopertje aan het draaien. Alsof ie wou aangeven dat ie ergens mee bezig was. (misschien deed ie dat de hele tijd al)

De tablet app (ios) begon helemaal te flippen. Sowieso de lijst weergeven is heel sloom (en slide naar beneden en paar een seconde later staan de titels er). Toen ik ergens bij de "s" was en probeerde een map te selecteren vloog ie terug naar "home". Soms kwam ik wel in een folder, en heeeel soms lukte het ook nog om een liedje te selecteren. Maar dan speelde ie 2 seconden en vloog ie eruit.

maw, slechte ervaring met de usb/app. Komt dit bekend voor?
Gaat dit wel goed (en vooral soepel via een NAS met meer dan1000 mappen?)

Als ik alle muziek op een NAS heb staan. Kan ik dan vanuit Windows/Linux ook een soort iTunes/Clementine interface krijgen om liedjes te zoeken en te selecteren? (nogmaals, muziek staat dan niet op mijn local pc). Vaak is er wel een controller voor de tablets. Een soort MPD idee dus. Dit doe je dan via DLNA?

• swivrampage
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-08-2025
Ik zelf heb de X1000 en speel al me muziek af via me nas (+-200gb muziek) en heb icm de android app geen problemen mee.
De usb aan de voorkant heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt.

Vanuit windows kan je wel wat instellingen aanpassen maar volgens mij geen playlist maken, maar hier heb ik niet heel veel mee geexperimenteerd