Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB Bluetooth Audio Receiver niet aan de praat op Windows 8

Pagina: 1
Acties:

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Beste mensen,

Ik heb wat hulp nodig met een recent gekochte USB Bluetooth Audio Receiver. Functie hiervoor was dat ik via mijn laptop of smartphone/ipad muziek kan afspelen via mijn Logitech speakers. Heb deze ultra goedkope gevonden op Dealextreme en besteld en sinds vandaag binnen.

http://www.dx.com/p/bluet...o-male-cable-black-163694

Adapter aangesloten achter op de USB ingang van mijn Humax receiver (dichtste bij mijn speaker) en 3.5 mm kabel aangesloten op mijn Logitech Z-5500 set. Connecten via mijn 2 Android Smartphones werkt perfect en uiteindelijk kreeg ik hem ook via de iPad aan de praat. Mijn Windows 8 laptop is de enige die weigert helaas. Heb een Lenovo Y-500 laptop met Windows 8 en al diverse dingen geprobeerd en gegoogle-ed. Op Dealextreme staan echter diverse recensies waarop staat dat deze WEL werkt met een laptop. Mijn laptop beschikt gewoon over een Bluetooth 4.0 aansluiting en verbinding maken met een smartphone o.i.d. is normaal probleemloos. Als ik echter zoek naar Bluetooth apparaten komt de receiver alleen niet tevoorschijn. Heb de volgende dingen al geprobeerd:

1. Bluetooth drivers geupdate
2. Windows updates gedownload
3. Dongle direct in de PC gestopt ( nog steeds niks )
4. Handmatig naar hardware gezocht, niks gevonden

Ik heb een vermoeden dat het aan de versie van Windows ligt, of een of andere instelling waar ik finaal overheen kijk. Kan iemand me uit de brand helpen?

[ Voor 5% gewijzigd door Tommie360 op 10-05-2014 20:36 ]

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Niemand die me kan helpen?