Toon posts:

[iPhone] Onbekend T-Mobile wachtwoord opgeslagen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik was net dus mijn iPhone 4 aan het 'opschonen', toen ik bij de opgeslagen wachtwoorden kwam. Ik had er een aantal bekende gezien, maar ook onbekende.

Het gaat mij om èèn of ander t-mobile adres met wachtwoord (zie foto, bovenste) en ik weet dus niet wat dit is. Ik heb zelf niks met tmobile te maken en zit ook nooit op hun site oid.

Ik heb het een aantal keer proberen te verwijderen maar telkens als ik het kopje opnieuw aanklik dan staat ie er gewoon weer bij. Normaal zou ik me geen zorgen maken maar ik heb dus een nogal triest persoon in mn hoofd die wel tmobile heeft en waarvan ik niet eens verbaasd zou zijn als hij me stalkt.

Wat is dit adres, heeft iemand anders ook zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/737955adf717c7b02bfa5d4c02054e53.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dat lijkt me niet normaal nee. Ik ben geen expert, maar ik denk dat een factory reset geen kwaad zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ziet er uit dat het te maken heeft dat je ooit een wifi hotspot van T-Mobile hebt gebruikt, als ik naar het adres kijk. Waarom het vanzelf terug komt is ook een raadsel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:48
http://www.davidlloyd.co.uk/home is een of andere pagina over clubs. Mogelijk ben je in het VK geweest en daar op gezocht of heb je een app die clubs zoekt?
Duidelijk.

Er staat geen URL bij, da's appart. Maar met wat zoekwerk heb ik dit gevonden, wat te maken heeft met specifieke netwerkprotocollen. Het zou dus best kunnen dat het te maken heeft met toegang tot het T-Mobile netwerk. Dat klint misschien vreemd, maar als je bijvoorbeeld dit nieuws: Vodafone zette simkaarten tijdens storing over op KPN-netwerk bericht er bij neemt klinkt het niet meer zo vreemd.
Ik weet niet of het is voor storingssituaties, of dat het er niets mee te maken heeft. Het lijkt me echter wel een mogelijkheid om in het achterhoofd te houden.

[ Voor 72% gewijzigd door Crahsystor op 10-05-2014 20:52 ]

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi, nee het gaat echt over de bovenste. Ik werk bij david lloyd dus dat kan kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:30
Ik heb het probleem in je titel geplaatst. Probeer altijd een beschrijvende titel te kiezen, die het probleem duidelijk omschrijft.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1