Hallo,
Omdat het mijn eerste build is ben ik niet helemaal zeker als dit wel een goed systeem is. Daarom vraag ik even jullie advies. Zijn er aanpassingen die jullie zouden doorvoeren?
Brian
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga hem vooral gebruiken om te gamen op 1080p. Zowel nieuwe als iets oudere games.
Nieuwe games: Arma 3, battlefield 4, company of heroes 2, Crysis 3, Far Cry 3
Oude games: Arma 2, oude Call of Duty series, Battlefield 3 en Battlefield 2 project reality.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik wil er maximum €850 euro aan besteden met verzendingskosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede CPU en GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb een voorkeur voor MSI/ASUS. Vanwege de naam en reliabiliteit. Maar in principe maakt het me niet uit, ik vermoed dat jullie er meer van kennen dan mij dus ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
Ga je overklokken?
In de toekomst waarschijnlijk wel.
Omdat het mijn eerste build is ben ik niet helemaal zeker als dit wel een goed systeem is. Daarom vraag ik even jullie advies. Zijn er aanpassingen die jullie zouden doorvoeren?
Brian
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga hem vooral gebruiken om te gamen op 1080p. Zowel nieuwe als iets oudere games.
Nieuwe games: Arma 3, battlefield 4, company of heroes 2, Crysis 3, Far Cry 3
Oude games: Arma 2, oude Call of Duty series, Battlefield 3 en Battlefield 2 project reality.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik wil er maximum €850 euro aan besteden met verzendingskosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede CPU en GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb een voorkeur voor MSI/ASUS. Vanwege de naam en reliabiliteit. Maar in principe maakt het me niet uit, ik vermoed dat jullie er meer van kennen dan mij dus ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
Ga je overklokken?
In de toekomst waarschijnlijk wel.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 187,50 | € 187,50 |
| 1 | MSI Z87-G43 GAMING | € 105,30 | € 105,30 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,95 | € 272,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,86 | € 46,86 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 50,81 | € 50,81 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,04 | € 58,04 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,30 | € 13,30 |
| 1 | Corsair CX600M | € 60,70 | € 60,70 |