Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

blokkeren pc voor een kind.

Pagina: 1
Acties:

• Technoluty
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-06-2023
hallo ik ben opzoek naar een programma of een tool die er voor zorgt dat je s avonds na 10 uur bijvoorbeeld niet meer de pc kan gebruiken het gaar hierbij een Windows 7.

Verwijderd

Wat heb je zelf al opgezocht?

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:11
Stroom eraf? Via router internet blokken na 10en (kan dat?) Wat heb je zelf al gevonden?

[ Voor 36% gewijzigd door JDillinger op 10-05-2014 16:40 ]

• Technoluty
niet veel alleen een optie op windows 8 maar het gaat hier om windos 7.

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:11
Je kunt de PC toch gewoon uit zetten? Je specificeert in ieder geval niet meer dan dat de "de pc niet gebruikt moet kunnen worden".

Verwijderd

Technoluty schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:40:
niet veel alleen een optie op windows 8 maar het gaat hier om windos 7.
Gewoon ouderlijk toezicht denk ik? Dat is nou niet bepaald lastig te vinden, zit standaard in Windows.

• Technoluty
ja maar is dat ook makelijk te omzeilen?

Verwijderd

Technoluty schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:43:
ja maar is dat ook makelijk te omzeilen?
Ik kon het, toen mijn ouders dat er een aantal jaar geleden op zetten. Maar nogmaals, zoek nu eens zelf je antwoorden op. Gewoon even wat Googlen. Het is niet lastig. En je kan toch ook zelf wel verzinnen hoe tech-savvy je kind is? Dat zal van enige invloed zijn, zou ik zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 16:47 ]

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:49
Gewoon je kinderen beter opvoeden. :O

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Eens met wappie, ik mocht ook bepaalde games niet spelen en tussen bepaalde tijden ook niet op de computer, nou, dan ging ik wel lekker met mijn lego pielen. Opvoeden doet wonderen met kinderen.

In UAC ofzo zit ook wel iets, kan alleen de admin veranderen, kwestie van je kind geen admin laten zijn. Wel is dat vrij eenvoudig te omzeilen volgens mij,

Ook heb je zeker wel softwarematige oplossing, en ook wel "hardwarematige" oplossingen in de vorm van een tijdklok bijvoorbeeld. Wel zou ik dan de monitor laten uitzetten ipv pc, gezien pc's hard-shutdowns niet zo fijn vinden, stel dat ding is bezig met updaten...

People as things, that’s where it starts.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je geeft niet aan wat je exact wil bereiken (moet de pc helemaal niet meer aan kunnen? Moet internet het niet meer doen? Moeten er andere restricties gelden?) en ik mis toch wel een beetje eigen inzet. Welke programma's / oplossingen heb je zelf al wel gevonden?

Desktop | Server | Laptop

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:41
Wat te denken van een bios wachtwoord?

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1