Voor bij mijn nieuwe desktop ben ik op zoek naar een nieuw toetsenbord.
Gebruik:
- gewoon kantoorgebruik (voornamelijk tekst, geen excel o.i.d.)
- geen games
Eisen:
- bij voorkeur een volledig toetsenbord (dus met apart numeriek gedeelte)
- bij voorkeur brede enter en shift toetsen
- mooi vormgeven a la het toetsenbord van Apple
- goede kwaliteit (voorkeur voor aluminium i.p.v. plastic)
Prijs:
- maakt niet zoveel uit maar zeker niet boven de €100
Opties die ik gevonden heb en overweeg:
- Avanca N-Line (helaas is deze volgens niet meer leverbaar)
- Rapoo Blade II E9070
- Keysonic KSK 8021U (ik zie deze alleen met Duitse toetsindeling, weet niet of deze ook leverbaar is met internationale indeling)
Ik weet dat het mogelijk is om een mac toetsenbord op windows pc te gebruiken. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dit altijd wat vreemd vind staan naar een pc.
Ik lees ook veel goeds over de mechanische toetsenborden maar twijfel of dat bij mijn gebruik de hoge prijs waard is.
Ik ben al een tijdje aan het zoeken en kom niet veel verder dan bovenstaande lijst. Ik ben dan ook benieuwd of ik merken over het hoofd gezien heb.
Gebruik:
- gewoon kantoorgebruik (voornamelijk tekst, geen excel o.i.d.)
- geen games
Eisen:
- bij voorkeur een volledig toetsenbord (dus met apart numeriek gedeelte)
- bij voorkeur brede enter en shift toetsen
- mooi vormgeven a la het toetsenbord van Apple
- goede kwaliteit (voorkeur voor aluminium i.p.v. plastic)
Prijs:
- maakt niet zoveel uit maar zeker niet boven de €100
Opties die ik gevonden heb en overweeg:
- Avanca N-Line (helaas is deze volgens niet meer leverbaar)
- Rapoo Blade II E9070
- Keysonic KSK 8021U (ik zie deze alleen met Duitse toetsindeling, weet niet of deze ook leverbaar is met internationale indeling)
Ik weet dat het mogelijk is om een mac toetsenbord op windows pc te gebruiken. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dit altijd wat vreemd vind staan naar een pc.
Ik lees ook veel goeds over de mechanische toetsenborden maar twijfel of dat bij mijn gebruik de hoge prijs waard is.
Ik ben al een tijdje aan het zoeken en kom niet veel verder dan bovenstaande lijst. Ik ben dan ook benieuwd of ik merken over het hoofd gezien heb.