mooi vormgegeven keyboard

Pagina: 1
Acties:

• NMA
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-01 11:32
Voor bij mijn nieuwe desktop ben ik op zoek naar een nieuw toetsenbord.

Gebruik:
- gewoon kantoorgebruik (voornamelijk tekst, geen excel o.i.d.)
- geen games

Eisen:
- bij voorkeur een volledig toetsenbord (dus met apart numeriek gedeelte)
- bij voorkeur brede enter en shift toetsen
- mooi vormgeven a la het toetsenbord van Apple
- goede kwaliteit (voorkeur voor aluminium i.p.v. plastic)

Prijs:
- maakt niet zoveel uit maar zeker niet boven de €100

Opties die ik gevonden heb en overweeg:
- Avanca N-Line (helaas is deze volgens niet meer leverbaar)
- Rapoo Blade II E9070
- Keysonic KSK 8021U (ik zie deze alleen met Duitse toetsindeling, weet niet of deze ook leverbaar is met internationale indeling)

Ik weet dat het mogelijk is om een mac toetsenbord op windows pc te gebruiken. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dit altijd wat vreemd vind staan naar een pc.

Ik lees ook veel goeds over de mechanische toetsenborden maar twijfel of dat bij mijn gebruik de hoge prijs waard is.

Ik ben al een tijdje aan het zoeken en kom niet veel verder dan bovenstaande lijst. Ik ben dan ook benieuwd of ik merken over het hoofd gezien heb.

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-02 14:19

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Microsoft zelf heeft ook mooi vormgegeven toetsen borden een beetje een wave vorm erin het is niet als Apple maar hierbij zou je ook eens kunnen kijken

brede shift en,enter zitten erop verder ook toetsen voor outlook en multimedia zitten er op

voor onze muziek pc hebben,wij een goedkoop toetsenbordje van Microsoft toen gepakt en,hij typt lekker weg zal srltraks even,het type opzoeken

• NMA
Ik ben niet zo'n fan van de Microsoft vormgeving. Ik vind alleen de Wedge wel mooi maar dit is een toetsenbord voor een tablet en dus geen volledig keyboard.

Ik zoek iets wat ook netjes op mijn bureau staat.

Over de kleur twijfel ik nog. In principe vind ik blank aluminium met witte toetsen mooi maar hij komt wel bij een zwarte monitor te staan.

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-02 14:19

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

NMA schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:38:
Ik ben niet zo'n fan van de Microsoft vormgeving. Ik vind alleen de Wedge wel mooi maar dit is een toetsenbord voor een tablet en dus geen volledig keyboard.

Ik zoek iets wat ook netjes op mijn bureau staat.

Over de kleur twijfel ik nog. In principe vind ik blank aluminium met witte toetsen mooi maar hij komt wel bij een zwarte monitor te staan.
ah zo vormgeving waar je volgens mij naar zoekt en is draadloos dus ook geen lelijke kabels die in de weg zitten. Verder vindt ik in de pricewatch wel andere toetsenborden maar deze hebben niet de 'apple' look

rapoo wit: pricewatch: Rapoo Blade II E9070 ~30 euro
rapoo zwart: pricewatch: Rapoo E9080 ~ 50 euro

Hoop dat dit helpt.

• NMA
Dat zijn inderdaad ook de toetsenborden waar ik zo'n beetje op uitkom.
Ik had de hoop dat er een merk zou zijn waar ik nooit van gehoord had en dat waanzinnig mooie keyboards maakt. Helaas.

In ieder geval dank voor de hulp.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb al een hele tijd een Logitech diNovo Edge op mn werk in gebruik en ik mis het numerieke deel totaal niet. Helaas niet meer nieuw te krijgen volgens mij maar zeker wel oerdegelijk.

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1