Hallo Allen,
Op dit moment heb ik de volgende setup:
Besturingssysteem
Windows 8.1 Pro 64-bit
Processor
Intel Core i5 3570K @ 3.40GHz 25 °C
Ivy Bridge 22nm Technologie
RAM
8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 798MHz (9-9-9-24)
Moederbord
ASRock H77 Pro4/MVP (CPUSocket) 31 °C
Grafisch
Acer X243W (1920x1200@60Hz)
Intel HD Graphics 4000 (ASRock)
1024MBATI AMD Radeon HD 7700 Series (Microsoft Corporation - WDDM v1.3)
Monitor 1x Acer X243w
Ik ben niet veeleisend in de hardware maar ik bemerk dat ik ruimte tekort kom op mijn scherm. Ik werk veel met webshops & sites en daarvoor heb ik graag aan één kan de live omgeving die ik kan F5'en en aan de andere kant de werkomgeving. Daarnaast werk ik veel met excel/csv bestanden die ik doe omzetten en inladen in databases. Liefst via één of twee RDPs die ik dan open heb staan.
Aanvullend mag ik graag zo nu en dan een game spelen. Ik ben tevreden met mid range graphics.
Een tweede scherm kopen leek de makkelijkste oplossing maar mijn oude monitor die Acer X243w is niet meer verkrijgbaar en ik kijk het liefst wel tegen twee de zelfde schermen aan dus kom ik aan twee nieuwe. Of zal werken met één grote (30 inch?) makkelijk zijn? In win 8.1 werkt dat best prettig de snap mode.. of hoe ze het ook noemen.
Wie heeft hier ideeën over?
Op dit moment heb ik de volgende setup:
Besturingssysteem
Windows 8.1 Pro 64-bit
Processor
Intel Core i5 3570K @ 3.40GHz 25 °C
Ivy Bridge 22nm Technologie
RAM
8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 798MHz (9-9-9-24)
Moederbord
ASRock H77 Pro4/MVP (CPUSocket) 31 °C
Grafisch
Acer X243W (1920x1200@60Hz)
Intel HD Graphics 4000 (ASRock)
1024MBATI AMD Radeon HD 7700 Series (Microsoft Corporation - WDDM v1.3)
Monitor 1x Acer X243w
Ik ben niet veeleisend in de hardware maar ik bemerk dat ik ruimte tekort kom op mijn scherm. Ik werk veel met webshops & sites en daarvoor heb ik graag aan één kan de live omgeving die ik kan F5'en en aan de andere kant de werkomgeving. Daarnaast werk ik veel met excel/csv bestanden die ik doe omzetten en inladen in databases. Liefst via één of twee RDPs die ik dan open heb staan.
Aanvullend mag ik graag zo nu en dan een game spelen. Ik ben tevreden met mid range graphics.
Een tweede scherm kopen leek de makkelijkste oplossing maar mijn oude monitor die Acer X243w is niet meer verkrijgbaar en ik kijk het liefst wel tegen twee de zelfde schermen aan dus kom ik aan twee nieuwe. Of zal werken met één grote (30 inch?) makkelijk zijn? In win 8.1 werkt dat best prettig de snap mode.. of hoe ze het ook noemen.
Wie heeft hier ideeën over?