Toon posts:

[Windows 8.1, ik wil een clean install]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer waarop Windows 7 stond, en ik heb via een promotieactie bij Microsoft (helemaal legaal) een upgrade naar windows 8 gekocht.

Hier ben ik altijd tevreden mee geweest, echter na de upgrade naar 8.1 (en 8.1, update 1) loopt de computer vaak vast en reageert hij erg traag (itunes opstarten duurt 3 minuten).

Ik heb overigens een crucial m4 128 gb ssd waarop windows staat en een 1tb hdd voor de data.

Nu wil ik mijn computer graag formatteren, echter wanneer ik dit kies in windows krijg ik de melding dat er bestanden missen hiervoor.

Nu heb ik uiteraard gegoogled en heb ik windows 8 via de site van MS gedownload en met hun eigen installer een USB herstelstation gemaakt.
Alles goed gelukt etc, echter wanneer ik via de USB stick opstart, moet ik de productcode ingeven.

Deze heb ik ingevuld (en 20 keer gecontroleerd), maar hij blijft zeggen dat de productcode niet klopt.

Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:51
Windows 8 key werkt niet in de Win8.1 installer. Gewoon de juiste KMS key gebruiken om te installeren en dan in Windows je key veranderen naar de juiste en activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
potjandriedubbeltjes, het installeren met de KMS code lukte, maar ik krijg de hele tijd een BSOD waarna ik hem alleen maar opnieuw kan opstarten of weer opnieuw kan installeren (wat op hetzelfde uitkomt).

Strekking van de boodschap is : Foutcode: 0xc0000001.

Wanneer ik hierop google kom ik uit op meer mensen die dit probleem hebben, alleen zie ik geen oplossing.

Anyone? :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat je zoals vermeld in je systeem je echte activatie code gebruikt? Of staat hij nog steeds op de kms key(dit kan namelijk een probleem zijn dat je elke 2 uur een BSOD krijgt)