Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem goed kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten,
assemblage en dergelijke?
Mijn budget word ongeveer 1500 tot 1600 euro. 1700 is echt de max. ik ga hem zelf in elkaar zetten en heb geen windows cd nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een scherm, toetsenbord en muis. Verder niks bij nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten van een (Gaming) PC. (Moederbord, processor, koeler, geheugen, videokaart, harde schijf, behuizing en voeding. (
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Waterkoeling voor de CPU, en ik wil graag een GTX780 video kaart. ook wil ik graag een nieuwe versie Chipset (z97). Omdat ik lang met mijn pc wil doen, vandaar de waterkoeling. de videokaart is zeer goed in gaming zo ver ik tot nu toe gehoord heb. en de nieuwere chipset is omdat ik graag een nieuwere versie wil.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Graag zo stil mogelijk, grootte hou ik van, voor als ik ga uitbreiden. energieverbruik vind ik niet interessant. overklokken ga ik misschien doen, als ik er wat meer over te weten kom.
Dit had ik zelf al in elkaar gezet:
Ik wil met mijn nieuwe systeem goed kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten,
assemblage en dergelijke?
Mijn budget word ongeveer 1500 tot 1600 euro. 1700 is echt de max. ik ga hem zelf in elkaar zetten en heb geen windows cd nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een scherm, toetsenbord en muis. Verder niks bij nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten van een (Gaming) PC. (Moederbord, processor, koeler, geheugen, videokaart, harde schijf, behuizing en voeding. (
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Waterkoeling voor de CPU, en ik wil graag een GTX780 video kaart. ook wil ik graag een nieuwe versie Chipset (z97). Omdat ik lang met mijn pc wil doen, vandaar de waterkoeling. de videokaart is zeer goed in gaming zo ver ik tot nu toe gehoord heb. en de nieuwere chipset is omdat ik graag een nieuwere versie wil.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Graag zo stil mogelijk, grootte hou ik van, voor als ik ga uitbreiden. energieverbruik vind ik niet interessant. overklokken ga ik misschien doen, als ik er wat meer over te weten kom.
Dit had ik zelf al in elkaar gezet:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 187,50 | € 187,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-UD5H | € 160,20 | € 160,20 |
| 1 | MSI GeForce GTX 780 Lightning | € 466,50 | € 466,50 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2002FAEX, 2TB | € 136,95 | € 136,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Corsair Hydro H80i | € 79,98 | € 79,98 |
| 1 | Adata XPG Gaming V2.0 AX3U1600W8G9 (goud) | € 130,99 | € 130,99 |
| 1 | be quiet! Dark Power Pro 10 750W | € 153,99 | € 153,99 |
| 1 | Corsair Force LS 240GB | € 148,50 | € 148,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.548,56 | |