Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik deed gisteren mijn Samsung Galaxy S3 aan. En kreeg toen de melding ''geheugen Partitie verwijderd, beschadigd geheugen reboot de telefoon, u raakt hier bij alles kwijt''

Iets in die trend, weet de exacte woorden niet meer aangezien ik dit dus heb gedaan.
Ik ben dus alles kwijt, contacten, foto's noem maar op.

Hier baal ik heel erg van omdat ik deze niet op de computer had gezet.
Ik heb wel altijd een Google account gehad erop en een soort van Samsung account die je nodig heb voor de samsung store.

Nu weet ik dat Iphone's de Cloud hebben die alles opslaat. Kan het zijn dat Samsung ook zoiets heeft en dat ie wonder boven wonder toch dingen van mij heeft opgeslagen omdat ik die desbetreffende accounts heb?

Ik kijk uit naar uw antwoord.

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11 18:29

thorgal21

Forum Noob

Bij mij synchroniseert Google al mijn contacten (Ook al vink ik dat elke keer weer uit, toch blijft hij het doen), wellicht is dat bij jou ook gebeurt. Log eens in op Gmail en kijk onder je contacten? Staan daar ook telefoonnummers?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij ben jij de enige die weet of je accounts hebt die content op je telefoon backuppen in een clouddienst. Ik begrijp niet helemaal hoe wij op afstand in jouw telefoon moeten kijken ;) Kijk dus zelf even wat je op je telefoon hebt staan, dat kun je prima zelf uitzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt RoD, alleen weet ik het ook niet meer zeker omdat er zoveel van die apps zijn waar ik moet voor inloggen oid. Vandaar dat ik hier mijn vraag stelde. Ik wist bijvoorbeeld niet dat Google alles synchroniseert met Gmail, had ik dit ''perongeluk'' wel aangevinkt dan had ik nu al mijn contacten terug kunnen hebben doordat Thorgal21 het mij adviseerde. Helaas is dit niet het geval.

Hoop dat u mijn punt snapt. En het misschien in uw hart kunt vinden om mee te denken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Natuurlijk kunnen wij met je meedenken, maar we verwachten hier wel wat eigen inzet en initiatief. Nogmaals, wij kunnen niet jouw instellingen op je telefoon bekijken. Kijk dus eerst zelf even, meldt dan hier wat je er precies op hebt staan en hoe je het ingesteld hebt, en dan kunnen wij nog eens een poging wagen. Zie ook Het algemeen beleid :)