Toon posts:

bouwen van pc

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al een topic staan maar het is voor geen reden gesloten, maak niet uit vond het alleen raar dat het gebeurt nou ik wilde zeggen of ik extra kabels moet kopen voor het bouwen van pc of zit alles erbij

Verwijderd

Bolletje schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:55:
[...]

Dit topic kan ook makkelijk dicht als het die kant op gaat. Je had al een topic lopen, maar negeert de feedback. Het is hier geen helpdesk, met dat 'snel snel snel'. Tevens blijkt dat je niet echt veel energie steekt in je berichten. Vandaar dat ik beide topics gesloten heb. Je kan mij een bericht sturen met toelichting als je een topic weer open wil hebben.
Niet zonder reden dus. Kortom, stuur eens een DM naar Bolletje.

1000 euro Max incl verzend
Game pc Max 900 tot 1000

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 22:03 ]

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Meeste dingen zitten er volgens mij bij. Je moet even kijken hoeveel Sata kabels je krijgt en of je ook koelpasta krijgt bij je cooler. Misschien zijn tie-wraps voor kabelmangement wel handig?

Verwijderd

Topicstarter
Dankje hoi1234 sommige mensen doen heel moeilijk hier om gewoon even te kunnen antwoorden

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:05:
Dankje hoi1234 sommige mensen doen heel moeilijk hier om gewoon even te kunnen antwoorden
Als jij nou eerst eens leest wat er gezegd word in je vorige topics en daar ook echt wat mee doet, dan wil iedereen graag helpen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 22:08 ]

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2025

oscarw

Better be a geek than an idiot

Helemaal eens met dbhuis. Het lijkt mij trouwens ook niet handig om tegen de admins in te gaan en wéér een topic te openen. Heb je dit al eens gelezen?; Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.

[ Voor 29% gewijzigd door oscarw op 09-05-2014 23:19 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:35

Bolletje

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:05:
Sommige mensen doen heel moeilijk met lezen en normaal reageren.

Bij het vorige topic stond een sluitbericht. Zie ook Het algemeen beleid #topicopslot

[ Voor 19% gewijzigd door Bolletje op 11-05-2014 01:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.