Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Hallo allemaal,

Ik ben al een poosje opzoek naar een Windows 8 tablet met een digitizer pen erbij. De tablet zal voor mij voornamelijk dienen om mee te tekenen. Aangezien ik dat ook vaak doe op mijn telefoon (Note 2), wil ik dit dus ook gebruiken op een stuk groter scherm. Ik ben voornamelijk gewend om met het Adobe pakket te werken, al begin ik laatst ook meer feeling te krijgen voor andere (goedkopere) alternatieven ipv Photoshop.

Ik heb echt al diverse tablets voorbij zien komen, zoals:
de asus vivotab tf810c,
Samsung Ativ Tab3,
Surface pro en nog meer tablets.

Alleen raak ik onderhand het overzicht kwijt met welke tablet ik nu echt wat aan zou hebben, en welke niet..
Bij de Media Markt bij mij in de buurt, hebben ze niet veel soeps.. Aangezien de rest van de elektronica winkels allemaal weg zijn geconcurreerd, rest er voor mij niks anders op dan elders te kijken.

Graag zou ik van jullie advies willen krijgen welke tablet jullie zouden aanraden met dit soort wensen,
en waarop ik moet letten.

Mijn budget ligt rond de €500/600, (2de hands vind ik ook nooit erg.)

Mvg, Jeroen Oosterman.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04:44

sjaool

Every life should have 9 cats

Moet het persé een Windows 8 tablet zijn? Anders kun je ook naar de Note 10.1 2014 of de NotePRO kijken, dit omdat je ook al met een Note 2 werkt.
Je hebt dan het voordeel van de Wacom stylus en een hoge resolutie beeldscherm.

"When you grow up your heart dies"

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Ja, daar zat ik ook eerst naar te kijken, alleen, het tekenwerk wat ik maak met mijn note 2 exporteer ik als photoshop bestand zodat ik op mijn pc het af kan maken in photoshop. Aangezien de tekenprogramma's op android in mijn ogen toch redelijk beperkt zijn. Daarom wil ik een Windows tablet, zodat ik het dan daarna ook kan afronden. :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

Move>MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw