Enorm rare mensen op Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 770 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 12:07
Heb juist een enorm rare reactie gehad op een advertentie van een videokaart.

Videokaart in kwestie: http://www.marktplaats.nl...256mb-ddr2-als-nieuw.html

En dan volgende reactie:
Reactie op uw advertentie 'Asus EN8400GS HTP 256MB DDR2 Als nieuw '

puur uit interesse

hoe gaat dat dan in zn werk
explosief in de doos gif gas pilletje

liever heb ik een videokaart die zonder
de dood word geleverd ;)

groet Sander

GEINTERESSEERDE
Sander
8½ jaar actief op Marktplaats
Nu ga ik ervan uit dat de persoon in kwestie mijn exotische naam ( Veli ) heeft gezien en deze direct associeerde met de dood :P

Zit in mijn blok en had pauze dus dacht ik een mooie reactie te schrijven uit verveling :z
Alhoewel ik je achtergrond niet ken, zou ik je toch aanraden om eens een telefoontje te plegen naar de dokter en je problemen te vertellen :)

Ik ben er vrijwel zeker van dat je problemen hebt maar met de juiste hulp zul je toch een beetje gelukkiger zijn in je leven in plaats van je vrije tijd te besteden om willekeurig te reageren op advertenties op marktplaats.

Daar je tegenover een vreemde reageert over de dood, weet ik niet of je suïcidaal bent of je gewoon geboren bent met een ( veel ) lager iq als gemiddeld.

Hier in België hebben we de zelfmoordlijn. Ik ben er vrijwel zeker van dat er in Nederland een evenwaardige dienst zal bestaan, en indien mijn eerste aanname klopt zou ik je aanraden om hun te bellen.
Indien mijn tweede aanname klopt, wens ik je nog veel plezier in je leven maar tegelijk hoop ik wel dat je ooit een andere gedachtegang zult vinden als je huidige.

Nog een prettige dag verder gewenst

PS: Ik zit hier goed op mijn Deens bureau en Noors bureaustoel, geleverd door een Duitse leveranciersdienst met veel zwarte werknemers. Ga vanavond met mijn Spaanse vriendin en 2 Belgische vrienden goed gaan eten bij de Italiaan waar ik met een glimlach zal bediend worden door een Franse Sommelier, Nederlandse souschef en Marokkaanse obers. Terwijl ik naar huis rij zal ik in mijn Zweedse auto romantisch Turks muziek afspelen en verder genieten van mijn leven.

Grtz
Nog veel mensen die zo'n reacties krijgen van mensen met een rare gang van zaken?
Ik hoop alvast dat ik nog een reactie van hem krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:25

-ET-

Phone Home

uit je advertentie

Asus EN8400GS HTP 256MB DDR2 Als nieuw

Was mijn reservekaartje maar niet meer nodig.
Werkt nog perfect en kan uiteraard getest worden.

Werkt op een Pci-e bus, en wordt nog met de dood geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:17
Je reactie op zijn 'humoristische reactie' is harder van de pot gerukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik wou het net zeggen.. Eerst je ad lezen voordat je reageert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, mensen met teveel tijd (aan beide kanten van de lijn). Het Shopping Forum is echter bedoeld voor serieuze discussies en daar valt dit niet onder :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.