Beste mede tweakers,
Ik ben bezig met het samenstellen van een allround/game PC. Mijn budget ligt rond de 500/600 euro.
Op dit moment is de PC vooral bedoelt voor normaal gebruik en het downloaden van films/series etc.
Hierbij wil ik wel dat de pc klaar is voor de komende jaren (evt. upgrade mogelijkheden). En eventueel wil ik met de tijd deze pc ook kunnen gebruiken om normale (niet zware performance) games te kunnen spelen.
De wensen zijn:
-Quad Core (intel) en 8gb geheugen.
-DVI en HDMI output
-SSD voor sneller opstarten van pc/programma's.
-Nette stille niet al te grote behuizing
-Zal niet gebruikt worden om te overklokken.
-DVD brander
Ik heb alvast het volgende samengesteld. Hierbij is mijn vraag of deze componenten met elkaar goed samen zullen gaan en evt. advies voor andere componenten. Vast bedankt.
Ik ben bezig met het samenstellen van een allround/game PC. Mijn budget ligt rond de 500/600 euro.
Op dit moment is de PC vooral bedoelt voor normaal gebruik en het downloaden van films/series etc.
Hierbij wil ik wel dat de pc klaar is voor de komende jaren (evt. upgrade mogelijkheden). En eventueel wil ik met de tijd deze pc ook kunnen gebruiken om normale (niet zware performance) games te kunnen spelen.
De wensen zijn:
-Quad Core (intel) en 8gb geheugen.
-DVI en HDMI output
-SSD voor sneller opstarten van pc/programma's.
-Nette stille niet al te grote behuizing
-Zal niet gebruikt worden om te overklokken.
-DVD brander
Ik heb alvast het volgende samengesteld. Hierbij is mijn vraag of deze componenten met elkaar goed samen zullen gaan en evt. advies voor andere componenten. Vast bedankt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Gigabyte GA-H87M-D3H | € 79,49 | € 79,49 |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 65,41 | € 65,41 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,84 | € 57,84 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,30 | € 13,30 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 69,- | € 69,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 533,44 | |