Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
ik wil voornamelijk games spelen, maar ook voor office/internet/etc. de spellen die ik wil spelen zijn:
-minecraft met mods op een server,
-watch dogs, (hoeft niet ultra graphics, high is ook goed,)
-company of heroes 2
-assasins creed (eigenlijk alle delen)
-world of tanks,
-en misschien nog wat andere spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
max €950,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb alleen een systeem nodig, beeldschermen/muis/keybord/headset heb ik al. windows heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
dit:
RAM:
Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
SSD:
Crucial M500 120GB
CPU koeler:
Gelid Tranquillo Rev.2
CPU:
Intel Core i5 4670
Moederbord:
MSI B85-G43 Gaming
GPU/grafische kaart:
ASUS GeForce GTX 770 DirectCu II 2GB
SATA
Seagate Barracuda 7200.14 1TB
Behuizing:
Zalman Z11 Plus
Voeding:
coolermaster-gm-series-g550m
(ik wist niet hoe ik een wensenlijstje ofzo moest maken, kan iemand mij dit vertellen?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
liefst een ASUS grafische kaart, die lijkt me qua kwaliteit/prijs beter. en die koelen beter
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
ja, onder andere:
- ik ga niet overklokken
- ik wil er 3 beeldschermen op aansluiten, (middelste game, links of rechts skype en miss nog andere kant muziek of iets anders)
-grootte maakt me niet zo veel uit van de kast, ik heb liever een beetje groot dat de airflow goed is, maar voor de rest niet echt iets.
- geluidsniveau, als het maar zachter is dan de pc die ik nu heb,
-ik wil windows op de SSD, maar ik twijfel nog of deze groot genoeg is of dat ik de 240 gb moet pakken?
alvast bedankt!
grt, wouter
ik wil voornamelijk games spelen, maar ook voor office/internet/etc. de spellen die ik wil spelen zijn:
-minecraft met mods op een server,
-watch dogs, (hoeft niet ultra graphics, high is ook goed,)
-company of heroes 2
-assasins creed (eigenlijk alle delen)
-world of tanks,
-en misschien nog wat andere spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
max €950,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb alleen een systeem nodig, beeldschermen/muis/keybord/headset heb ik al. windows heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
dit:
RAM:
Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
SSD:
Crucial M500 120GB
CPU koeler:
Gelid Tranquillo Rev.2
CPU:
Intel Core i5 4670
Moederbord:
MSI B85-G43 Gaming
GPU/grafische kaart:
ASUS GeForce GTX 770 DirectCu II 2GB
SATA
Seagate Barracuda 7200.14 1TB
Behuizing:
Zalman Z11 Plus
Voeding:
coolermaster-gm-series-g550m
(ik wist niet hoe ik een wensenlijstje ofzo moest maken, kan iemand mij dit vertellen?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
liefst een ASUS grafische kaart, die lijkt me qua kwaliteit/prijs beter. en die koelen beter
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
ja, onder andere:
- ik ga niet overklokken
- ik wil er 3 beeldschermen op aansluiten, (middelste game, links of rechts skype en miss nog andere kant muziek of iets anders)
-grootte maakt me niet zo veel uit van de kast, ik heb liever een beetje groot dat de airflow goed is, maar voor de rest niet echt iets.
- geluidsniveau, als het maar zachter is dan de pc die ik nu heb,
-ik wil windows op de SSD, maar ik twijfel nog of deze groot genoeg is of dat ik de 240 gb moet pakken?
alvast bedankt!
grt, wouter