Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-04 16:38
Hoi,

Ik ben op dit moment de tritton AX 720 (niet de 720+) aan het testen. Het valt me op dat wanneer je hem bijvoorbeeld op de Playstation 3 aansluit; je via de inline volume control het game geluid, en het voice geluid (stemmen kan aanpassen). Maar wanneer je hem met dezelfde kabel aansluit op de pc, heb je alleen maar de voice control om de algemene volume mee te besturen.

Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om te zeggen, skype geluiden horen tot de voice, en bijvoorbeeld BF4 tot het game geluid. Iets wat in de buurt komt mag ook

De AX720 is een gaming headset welke je via een bijgeleverde 5.1 geluidskaart via optisch of usb kan verbinden aan een PC of console

Is iemand bekend met dit probleem? Misschien is het bij alle Triton's , of is er een software workaround

Nee heb je, ja kun je krijgen

[ Voor 14% gewijzigd door Valentijn op 09-05-2014 17:10 ]

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goddarkbram
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-05-2020
Ik heb dit probleem gehad met een logitech headset behalven ik ben er 3 dagen mee bezig geweest maar niet gelukt ik zou zeggen dat je er niks tegen kan doeb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolieking
  • Laatst online: 21-08-2020
Ik heb hetzelde probleem gehad maar het is simpel op telossen. als het niet lukt reageer even op mijn dan help ik je verder. het gaat als volgt; STAP 1) Open Skype en klik op het tabblad 'Extra' aan de bovenkant van de pagina.
STAP 2) Klik op Opties ...
Een nieuw venster zal verschijnen. Dit venster is hoe je in staat om ervoor te zorgen dat deze oplossing werkt voor u zal zijn.
STAP 3) Aan de linkerkant van de opties venster Skype, is er een sectie met het label Algemeen onder deze zijn er 5 knoppen op de tweede van de top label Audio-instellingen.
STAP 4) Klik op de groene cirkel met de play-knop wit in het midden van het en er zeker van zijn dat je het kan horen via je koptelefoon.
STAP 5) Open een audiobron (YouTube is waarschijnlijk het beste wat) ervoor te zorgen dat je iets dat geluid spelen de hele tijd over te halen en maken het minstens 5 minuten lang.
Klik op de play-knop en laat het geluid blijven spelen als je deze instructies volgen.
STAP 6) Open Volume Mixer.
STAP 7) op het pictogram met het opschrift Luidsprekers (NIET klik op het vakje Luidsprekers en hoofdtelefoon of het vakje met hoofdtelefoon (U mag een aantal van deze opties hebben)).
Een nieuw venster zal verschijnen.
STAP 8) Aan de onderkant van het venster ziet u een keuzelijst Device Usage: klik dit venster en selecteert u dit apparaat (uitschakelen) niet te gebruiken.
STAP 9) Terwijl uw audiobron die je eerder koos nog loopt, opent u het venster skype opties en klik op de groene knop met de witte afspeelknop binnen. Beide geluidsbronnen moet spelen via je headpones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolieking
  • Laatst online: 21-08-2020
is het gelukt of niet anders heb ik ook een andere oplossing gevonden