Toon posts:

pc om te streamen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedendag tweakers!

ik wil een nieuwe pc aanschaffen om te gaan streamen met me xbox.
ik ben helemaal niet thuis in computers en me budget is tussen de 400-600.
kan ik daar wat voor kopen waarmee ik dat ga kunnen.
ik heb al een elgato gamecapture die ik nu aan me laptop hang maar die streamt niet goed die is niet snel genoeg.

mvg jorin

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Pardon maar kan een Elgato niet zelf al naar Twitch en YT streamen? Welk model heb je?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-04 22:36
Hoi, welkom op tweakers.

Helaas zul je iets meer eigen inzet moeten tonen. Je hebt dit forum gevonden en jezelf geregistreerd dus je kunt ook even door het forum zoeken naar "stream computers" (o.i.d.).
De info die je nu geeft is veel te weinig. Mensen die je hier helpen zijn hobbyisten en geen winkelbedienden (wat betekent dat je ze wat info moet geven waar ze wat mee kunnen, niet dat ze uit het magazijn ff een pc voor je op duiken).

Succes!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 07:02

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Het is me niet helmaal duidelijk wat je nou wil. Wil je video op je computer afspelen en die op de TV laten zien waar je XBOX aanhangt of spellen spelen en het beeld wat je dan ziet streamen zodat je het op Youtube oid kan zetten?

verder: me --> mijn. Dit doet echt pijn aan de ogen.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Nu ik het een 2de keer doorlees...

XBOX > Elgato > PC

Probeer je fullhd te streamen? Kan dat wel met je internet snelheid?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Pagina: 1