Hallo medetweakers,
Ik heb een videokaart (HD5870 Vapor-X) overgenomen van een mede-tweaker en de videokaart doet apart..
Als ik windows opstart, blijft hij hangen in het bootscreen (rondje loopt vast)
Als ik windows opnieuw wil installeren, blijft hij bij hetzelfde hangen (voor de installatie)
Automatisch herstellen daar blijft hij ook bij hangen.
Mijn specs:
Intel q6600
Asus p5k mobo
7GB DDR2 geheugen
64GB kingston SSD
320gb HDD
700W OCZ voeding
Ik heb 2x een 6 pins (rechtstreeks uit de voeding) in de kaart zitten
(eentje is plug van 8 pins met maar 6 draadjes aan het einde een 6 pins, andere is plug van 8 pins met 8 draden, en aan het einde een 6 pins met apart 2 pins eraan (totaal 8 pins dus)
Help me? :c
Hiervoor heb ik een 4870x2 gehad die deed het gewoon, is nu de deur uit. Die trekte wel meer stroom als deze dus denk niet dat het aan de voeding ligt
Met vriendelijke groet, Thomas
Ik heb een videokaart (HD5870 Vapor-X) overgenomen van een mede-tweaker en de videokaart doet apart..
Als ik windows opstart, blijft hij hangen in het bootscreen (rondje loopt vast)
Als ik windows opnieuw wil installeren, blijft hij bij hetzelfde hangen (voor de installatie)
Automatisch herstellen daar blijft hij ook bij hangen.
Mijn specs:
Intel q6600
Asus p5k mobo
7GB DDR2 geheugen
64GB kingston SSD
320gb HDD
700W OCZ voeding
Ik heb 2x een 6 pins (rechtstreeks uit de voeding) in de kaart zitten
(eentje is plug van 8 pins met maar 6 draadjes aan het einde een 6 pins, andere is plug van 8 pins met 8 draden, en aan het einde een 6 pins met apart 2 pins eraan (totaal 8 pins dus)
Help me? :c
Hiervoor heb ik een 4870x2 gehad die deed het gewoon, is nu de deur uit. Die trekte wel meer stroom als deze dus denk niet dat het aan de voeding ligt
Met vriendelijke groet, Thomas