Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 19:12
Hallo medetweakers,
Ik heb een videokaart (HD5870 Vapor-X) overgenomen van een mede-tweaker en de videokaart doet apart..
Als ik windows opstart, blijft hij hangen in het bootscreen (rondje loopt vast)
Als ik windows opnieuw wil installeren, blijft hij bij hetzelfde hangen (voor de installatie)
Automatisch herstellen daar blijft hij ook bij hangen.

Mijn specs:
Intel q6600
Asus p5k mobo
7GB DDR2 geheugen
64GB kingston SSD
320gb HDD
700W OCZ voeding

Ik heb 2x een 6 pins (rechtstreeks uit de voeding) in de kaart zitten
(eentje is plug van 8 pins met maar 6 draadjes aan het einde een 6 pins, andere is plug van 8 pins met 8 draden, en aan het einde een 6 pins met apart 2 pins eraan (totaal 8 pins dus)

Help me? :c
Hiervoor heb ik een 4870x2 gehad die deed het gewoon, is nu de deur uit. Die trekte wel meer stroom als deze dus denk niet dat het aan de voeding ligt

Met vriendelijke groet, Thomas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:35

DarkUnreal

Postmaster General

En als je de videokaart eruit haalt? (P5K heeft toch zelf een videokaart?). Start hij dan wel op?

ff alles los halen wat niet nodig is, en een voor een dingen aansluiten.

Wellicht is het niet de videokaart, maar iets anders wat de geest heeft gegeven tijdens het verwisselen van de kaart

13:37

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomas1907
de p5k heeft geen interne videokaart dus dat kan niet, ik kom gewoon in de bios en kan daar alles zolang als ik wil aanpassen

Ga nu even mijn werkgeheugen controleren (alles eruit, 1 erin etc.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-03 08:37
Misschien is de kaart stuk? Stop die kaart eens in een ander systeem.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomas1907
De kaart is niet stuk, hij boot gewoon op :) waarschijnlijk is een van mijn 2GB werkgeheugen plaatjes kapot.

Allen bedankt voor het meehelpen en denken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomas1907
En hij werkt gewoon met alle geheugenkaartjes er weer in.. Apart
misschien perongeluk een eruitgetikt toen ik de kaart erin deed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:24
Heb dit probleem ook gehad met een msi p45 neo3 en een asus maximus formula (icm een q9550). Probeerde hier een hd6870 op maar hij kwam niet eens voorbij de bios. Alles geprobeerd maar heb nooit de reden kunnen ontdekken.
De kaarten die ik hier wel werkend op had was een hd4870 en een hd4890.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee