ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen adviseren!
wat is het geval, ik wil een home theatre / geluids systeem aanschaffen. maar heb een anatal wensen:
1. draadloos mzuiek kunnen streamen vanaf iphone, ipad en android device (zoals spotify, youtube ed)
2. goed geluid voor films via sony bravia tv (zonder optical aansluiting)
wat is de situatie nu:
1. sony bravia tv (zonder optische aansluiting)
2. oude surroundset van pioneer, ook zonder optische aansluiting
3. mediaplayer: acryan HD mini2
4. NAS TS 212 Qnap
5. iphone, ipad, andoid en windows7 pc's
nu ben ik wel onder de indruk van sonos, maar kan ik sonos aansluiten op mijn mediaplayer via optische kabel en zo via mediaplayer films (geluid) over sonos beluisteren en ook muziek vanaf spotify ed beluisteren via sonos.
heb zitten dnken aan apple TV met sonos maar is volgens mij niet compatible. hele andere richting: harman kardon bds serie met airplay..
hoop dat het idee duidelijk is, dank voor het advies!
gr bas
wat is het geval, ik wil een home theatre / geluids systeem aanschaffen. maar heb een anatal wensen:
1. draadloos mzuiek kunnen streamen vanaf iphone, ipad en android device (zoals spotify, youtube ed)
2. goed geluid voor films via sony bravia tv (zonder optical aansluiting)
wat is de situatie nu:
1. sony bravia tv (zonder optische aansluiting)
2. oude surroundset van pioneer, ook zonder optische aansluiting
3. mediaplayer: acryan HD mini2
4. NAS TS 212 Qnap
5. iphone, ipad, andoid en windows7 pc's
nu ben ik wel onder de indruk van sonos, maar kan ik sonos aansluiten op mijn mediaplayer via optische kabel en zo via mediaplayer films (geluid) over sonos beluisteren en ook muziek vanaf spotify ed beluisteren via sonos.
heb zitten dnken aan apple TV met sonos maar is volgens mij niet compatible. hele andere richting: harman kardon bds serie met airplay..
hoop dat het idee duidelijk is, dank voor het advies!
gr bas