Perfecte kaart die RADEON... 2D is gewoon perfect!...
Ook in 3D is de kaart gewoon super mooi ( snelheid is wat anders )
Maar d'r zijn gewoon veel probs ermee zeg!
in win2k de 60hz probleem, wat ik met wat hulp van jullie, helaas nog niet heb kunnen oplossen.
En nu net wilde ik ff genieten van een DVD'tje. Ook dat wilde ie niet.... mijn vertouwde PowerDVD zegt,
Current display mode is not supported, PowerDVD does not support the current display mode. (DDraw Overlay mode is recommended)
Please lower the screen resolution and color depth, for example, 800 x 600 with 256 colors. Or you may adjust the refresh frequency, for example, to 75 Hz.
Ben dus heel wat resoluties afgegaan
elke keer dezelfde prob.
Dan maar de ATI DVD player.... en die werkt ook al niet....
Nu heb ik de TV-out en TV-in nog niet getest maar ik weet bijna zeker dat die ook niet werken.
Strakke kaart... maar brakke drivers....
Kaart gaat dus maandag lekker terug
Ook in 3D is de kaart gewoon super mooi ( snelheid is wat anders )
Maar d'r zijn gewoon veel probs ermee zeg!
in win2k de 60hz probleem, wat ik met wat hulp van jullie, helaas nog niet heb kunnen oplossen.
En nu net wilde ik ff genieten van een DVD'tje. Ook dat wilde ie niet.... mijn vertouwde PowerDVD zegt,
Current display mode is not supported, PowerDVD does not support the current display mode. (DDraw Overlay mode is recommended)
Please lower the screen resolution and color depth, for example, 800 x 600 with 256 colors. Or you may adjust the refresh frequency, for example, to 75 Hz.
Ben dus heel wat resoluties afgegaan
Dan maar de ATI DVD player.... en die werkt ook al niet....
Nu heb ik de TV-out en TV-in nog niet getest maar ik weet bijna zeker dat die ook niet werken.
Strakke kaart... maar brakke drivers....
Kaart gaat dus maandag lekker terug