Toon posts:

Lekker flex zo'n ATi

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Perfecte kaart die RADEON... 2D is gewoon perfect!...
Ook in 3D is de kaart gewoon super mooi ( snelheid is wat anders )

Maar d'r zijn gewoon veel probs ermee zeg!
in win2k de 60hz probleem, wat ik met wat hulp van jullie, helaas nog niet heb kunnen oplossen.

En nu net wilde ik ff genieten van een DVD'tje. Ook dat wilde ie niet.... mijn vertouwde PowerDVD zegt,

Current display mode is not supported, PowerDVD does not support the current display mode. (DDraw Overlay mode is recommended)

Please lower the screen resolution and color depth, for example, 800 x 600 with 256 colors. Or you may adjust the refresh frequency, for example, to 75 Hz.

Ben dus heel wat resoluties afgegaan :) elke keer dezelfde prob.

Dan maar de ATI DVD player.... en die werkt ook al niet....

Nu heb ik de TV-out en TV-in nog niet getest maar ik weet bijna zeker dat die ook niet werken.

Strakke kaart... maar brakke drivers....
Kaart gaat dus maandag lekker terug

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Sorry maar je geeft wel erg snel op. Ik heb een Radeon gebruikt met zowel de PowerDVD als de ATi DVD speler no probs @ all. De TV-in en out werken ook (waarom zeg je nou van te voren dat je denkt dat die het ook niet doen :? ) en die 60Hz is ook makkelijk te verhelpen. Beetje meer moeite doen en al je problemen moeten verholpen kunnen worden :) . Of je brengt hem terug natuurlijk, moet je zelf weten. Brak zijn de drivers echter zeker niet (meer).

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Sorry... maar euh... ik heb er wel wat moeite gedaan.... PowerDVD werkt gewoon niet... die Regedit wat ik moest doen werkt ook niet... powerstrip en radeon tweaker werken ook niet....

Ik strax maar aan de slag met windows 98/me

Verwijderd

Topicstarter
Net ff winme erop gezet!! en het werkt!!!!

Alleen win2k is gewoon beter dan ME :) ach jah!! dan maar dual boot

Verwijderd

Die 60 Hz kun je makkelijk wegkrijgen. Je moet hier wezen :

Instellingen -> geavanceerd -> weergaves -> monitor -> monitorkenmerken -> maximumverversing op 85 Hz zetten of zo.

En natuurlijk ook de adapter op 85 Hz

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:38

ken

ik had onder win2000 ook geen problemen met powerdvd monitor werkte op 100 hz

ik was een trots bezitter van een Radeon. prima kaartje zowel 2d als 3d

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
euh... HlpDsK dat had ik nou nog nooit geprobeerd! de inspiratie!!! WOOOO!!!

Thanks dude! !?!?!?!?!? |:(

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:54
Op zondag 10 juni 2001 02:22 schreef ShaDoW het volgende:
euh... HlpDsK dat had ik nou nog nooit geprobeerd! de inspiratie!!! WOOOO!!!

Thanks dude! !?!?!?!?!? |:(
Moet jij eens luisteren onderkruipsel, die gozer geeft je gewoon antwoord, bijdehand bedoelt, of niet... Als je het hier niet naar je zin hebt R*t je maar een end op...
We hoefen hier geen mensen die denken dat ze slim zijn... Jeez :Z

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

W2K, servicepack al geinstalleerd? Zonder dat wou m'n tv in niet eens werken met de vivo.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 02:26 schreef MGSNK het volgende:

[..]

Moet jij eens luisteren onderkruipsel, die gozer geeft je gewoon antwoord, bijdehand bedoelt, of niet... Als je het hier niet naar je zin hebt R*t je maar een end op...
We hoefen hier geen mensen die denken dat ze slim zijn... Jeez :Z
hoefen :)

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Zijn dat meerdere paardevoeten?
1 hoef, 2 hoefen?

Heb je WinDVD al geprobeerd?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op zondag 10 juni 2001 03:00 schreef ShaDoW het volgende:

[..]

Oh wat is ie leuk :P

MechWarrior || Monsters Game

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

[..]

mierenneuker

Verwijderd

Topicstarter
Ja... sorry.... ben een beetje gedupeerd... excuus aan iedereen!

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 23:14 schreef Bomberman het volgende:
Sorry maar je geeft wel erg snel op. Ik heb een Radeon gebruikt met zowel de PowerDVD als de ATi DVD speler no probs @ all. De TV-in en out werken ook (waarom zeg je nou van te voren dat je denkt dat die het ook niet doen :? ) en die 60Hz is ook makkelijk te verhelpen. Beetje meer moeite doen en al je problemen moeten verholpen kunnen worden :) . Of je brengt hem terug natuurlijk, moet je zelf weten. Brak zijn de drivers echter zeker niet (meer).
Over de Video-In, ik wilde maandag Pinkpop opnemen van de TV.
Dus ik zaterdag een Scart-block kopen met een Tulp aansluiting erop, met nog een tulp kabel.
Het beeld was alleen rampzalig, alleen groen, en rollend over het beeld, plus dat het geluid vanaf het Scartblock het niet deed.
Andersom ging het prima, TV-out naar de TV gaf prima beeld en ook goed geluid op de TV.
Het gaat om een Scartblock met een Input/Output switch.

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 14:25 schreef oppertweaker het volgende:

[..]

Dus ik zaterdag een Scart-block kopen met een Tulp aansluiting erop, met nog een tulp kabel.
Het beeld was alleen rampzalig, alleen groen, en rollend over het beeld, plus dat het geluid vanaf het Scartblock het niet deed.
Andersom ging het prima, TV-out naar de TV gaf prima beeld en ook goed geluid op de TV.
FF van NTSC op PAL zetten in het capture proggie :)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:54

Gaan we nog BEIdehand hand doen ook? Ik maak misschien tikfouten, maar jij bent waarschijnlijk een Ne*kfout geweest...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Was het maar zo simpel, dat is het niet :'(

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:24
Op zondag 10 juni 2001 14:25 schreef oppertweaker het volgende:

[..]

Als je de retail versie had gekocht, kreeg je al die kabels + scart omzetter er bij... (daar betaal je dan wel voor, maar zeg eerlijk, die doos is gewool cewl :9~ )

- hardware always changes.. -

Verwijderd

Nog ff een keer gegeken, het was toch de PAL/NTSC.
Hoe zet je alleen dat ding op PAL? Bij New Project met Ulead heeft het geen zin.
Ik heb het ff getest met mn Hollywood+(uitgang naar ingang Radeon), en die op NTSC gezet, en toen wel superscherp beeld :)

Verwijderd

Ik heb ook de Retail, alleen de kabels lagen bij mn pa, die had ze ff nodig.
Boeit natuurlijk ook geen zak, de Radeon gebruikt gewoon standaard Composite en S-Video connectors

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Op zaterdag 09 juni 2001 23:06 schreef ShaDoW het volgende:
Perfecte kaart die RADEON... 2D is gewoon perfect!...
Ook in 3D is de kaart gewoon super mooi ( snelheid is wat anders )
Vind je de Radeon 64MB ViVo NIET snel?? Ik heb hem ook sinds vrijdag en hij is dus echt wel snel he... Onder WinME werkt alles perfect, Video in, Video out, ALLES ! En snel ook nog eens...;)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Op zondag 10 juni 2001 14:39 schreef Jestar het volgende:

[..]

Als je de retail versie had gekocht, kreeg je al die kabels + scart omzetter er bij... (daar betaal je dan wel voor, maar zeg eerlijk, die doos is gewool cewl :9~ )
Krijg je er bij de OEM ook bij hoor... Tenminste ik kreeg ze erbij...

Verwijderd

[quote
Krijg je er bij de OEM ook bij hoor... Tenminste ik kreeg ze erbij...
[/quote]

Ik ook

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 14:39 schreef Jestar het volgende:

[..]

die zitten bij elke Radeon, maar dat scart blokje bij de gamma is gewoon veel makkelijker :)
Pagina: 1