Goedemorgen,
ik ben ooit ( zo stom?) geweest om aan een detacheringsbedrijf mijn cijferlijst van afstuderen te verstrekken. Het gaat om een groot beursgenoteerd detacheringsbedrijf. Nu wil ik dat deze lijst uit hun database wordt verwijderd omdat ik niet wil dat mijn gegevens overal rondslingeren/mogelijk toekomstig misbruik/doorverkoop wil voorkomen. Het gaat puur om die cijferlijst, mijn cv mogen ze uiteraard houden. Het is misschien wat overdreven want zo interessant ben ik nou ook weer niet, maar better safe than sorry.
ik ben ooit ( zo stom?) geweest om aan een detacheringsbedrijf mijn cijferlijst van afstuderen te verstrekken. Het gaat om een groot beursgenoteerd detacheringsbedrijf. Nu wil ik dat deze lijst uit hun database wordt verwijderd omdat ik niet wil dat mijn gegevens overal rondslingeren/mogelijk toekomstig misbruik/doorverkoop wil voorkomen. Het gaat puur om die cijferlijst, mijn cv mogen ze uiteraard houden. Het is misschien wat overdreven want zo interessant ben ik nou ook weer niet, maar better safe than sorry.
- Zij zijn dit wettelijk verplicht neem ik aan? (http://www.rijksoverheid....n-gegevens-verwerken.html)
- Hoe gaat dit verwijderen in zijn werk in de regel, wordt dit echt overschreven met een verwijderingsprogramma?
- Ik wil graag vragen om een verantwoordelijk persoon, iemand die ik als verantwoordelijke kan aanspreken mocht in de toekomst blijken dat het toch niet voldoende is verwijderd. Dit ook mijn 'ernst' aan te tonen. Hoe kan ik dit het beste ( vriendelijk doch dringend) doen? Zitten hier ICTers die zelf weleens zo'n verzoek krijgen?