Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CMS logboek / activiteiten

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

• bartmau93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 10:52
Beste medetweakers,

Ik ben op zoek naar een 'CMS' systeem of desnoods een github reposito o.i.d. voor een systeem wat aan twee eisen voldoet:
  • Logboek registratie (per gebruiker, mogelijkheid om velden toe te voegen, etc);
  • Activiteiten per gebruiker (actielijstje).
Dit hebben wij nodig voor het uitvoeren van een project.
Zelf gebruiken we nu Wunderlist, maar dat synct niet echt lekker en ik zou het graag online willen hebben. (Wunderlist werkt online, maar liever centraal allemaal }:O )

We beschikken over een VPS systeem.

Na zoekwerk kwamen we al enige CMS systemen tegen, vaak met add-on mogelijkheden, maar ik vroeg me af of jullie iets wisten.

Bedankt alvast.

Bart

• juhet
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:44
ik heb wel eens Asana gebruikt. Misschien kun je daar iets mee?

3 leuke cadeautips voor een theeliefhebber!

• bartmau93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 10:52
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb het gezien en snel geprobeerd. Lijkt me een mooi project oplossing.

Maar: Het is een project waarbij de documentatie / logboek bijhouden het aller belangrijkste is.
Elke handeling moet worden opgeslagen. Daarbij moeten de 7W's eventueel etc. beantwoord worden + informatie. Dit alles is nodig om later bij de oplevering te kunnen verdedigen.

Ik zie Asana niet als oplossing voor bovenstaande. Misschien is er nog een andere oplossing.

Toch bedankt voor je antwoord.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
In de Devschuur® hebben we 't over zélf maken; zoeken naar kant-en-klare software kun je prima zelf ;) Misschien dat de CMS matrix je kan helpen snel een aantal kandidaten te selecteren op je eisen/criteria.

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 09-05-2014 10:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.