Ik heb al een hele tijd niet meer gegamed en ik vroeg me af wat er nou op dit moment echt een vet spel is, ik zag net in een andere topic 'Max Payne' voorbijkomen en dat ziet er wel vet uit (screenshots)... iemand een goeie tip? en ook waar ik kan downen
(jokin jokin...please don't hurt me admin
)
Max Payne van dit moment??Heb ik iets gemist? Heb ik iets gemist?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
black&white is dat wat? ik zag het toevallig v/d week ergens-> u heeft gekozen voor de witte verpakking, dit is het begin van blabla...
Verwijderd
black & white teleurstellend, spellen die mij op dit moment wel leuk lijken zijn Dune emperor ofzo (c&c -stijl) en Operation Flashpoint (fps in oorlogssituatie)
Verwijderd
Tribes twee als je van een mix van RA en een 3D shooter houdt. Online vechten met twee teams van gemiddeld 20 man, echt helemaal te gek. Mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. Je moet redelijk wat oefenen om het onder de knie te krijgen, maar dan heb je ook wat. Maar ook als newbie is het dikke online-pret. Een paar maanden geleden scheen het spel wat buggy te zijn (ik heb er nooit iests van gemerkt, anderen wel), maar dat is nu opgelost. Verder heb je wel een snelle bak nodig. TBird 800, Radeon / GF2 en 256 MB heb je wel nodig.
Vet spel van dit moment. Is een beetje vragen om het intrappen van een open deur vind ik.
In theorie is ieder spel wel vet, cool, gaaf, blits, etc.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Dune Emperor = geinig...
Tis niet echt wat je zegt vernieuwend
(had ik ook wel een beetje verwacht... het harvesten, basisje + units bouwen, aanvallen wordt een beetje saai)
Het ziet er mooi uit, d'r zijn vette units aanwezig (devestator
), verder niets speciaals
Tis niet echt wat je zegt vernieuwend
Het ziet er mooi uit, d'r zijn vette units aanwezig (devestator
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
da's waar... maar ik zocht gewoon naar een breed antwoord dus vandaar die open deurOp zaterdag 09 juni 2001 23:46 schreef Larzan het volgende:
Vet spel van dit moment. Is een beetje vragen om het intrappen van een open deur vind ik.
Verwijderd
Tribes 2 is heel erg goed, maar heeft (nog steeds) een aardig stijle leercurve (ik heb er niet veel last van gehad, maar had ook Tribes 1 gespeeld
).
En een flink systeem is absoluut niet weg. Neem die specs in die post hierboven maar ongeveer als richtlijn dan draait het goed zonder dat je je graphic settings hoeft te verneuken.
Verder misschien Dune:Emperor, maar daar zou ik toch eerst wat reviews over lezen, en Op Flashpoint als je Delta Force ed houdt (mij kan het spel om een of andere reden niet echt boeien...).
En een flink systeem is absoluut niet weg. Neem die specs in die post hierboven maar ongeveer als richtlijn dan draait het goed zonder dat je je graphic settings hoeft te verneuken.
Verder misschien Dune:Emperor, maar daar zou ik toch eerst wat reviews over lezen, en Op Flashpoint als je Delta Force ed houdt (mij kan het spel om een of andere reden niet echt boeien...).
Counterstrike forever !! Gooseman 4 president
Idd, Armada ook. Vampire: the masquerade, is ook heel erg goed. En CS natuurlijk.Op zaterdag 09 juni 2001 23:33 schreef BaT_leTh het volgende:
StarTrek Voyager Elite Force
Verwijderd
'Op zondag 10 juni 2001 04:37 schreef Gump het volgende:
Transport Tycoon Deluxe
die blijft gewoon goed he
moesten we maar es multiplayeren
summoner is ook wel geinig
single-player :Alice
multi-player :Counterstrike
multi-player :Counterstrike
The Moon project
waanzinnige 3d real time strategy
waanzinnige 3d real time strategy
Hey papa, hoe oud ben je?
Je lijkt mijn buurjongetje wel van 11.
Als die een nieuw spel wil kopieren vraagt ie ook altijd aan mij: " Wat is een vet spel?" en "Wat is een goeie nickname?" eel irritant speel en oordeel zelf gewoon.
Je lijkt mijn buurjongetje wel van 11.
Als die een nieuw spel wil kopieren vraagt ie ook altijd aan mij: " Wat is een vet spel?" en "Wat is een goeie nickname?" eel irritant speel en oordeel zelf gewoon.
Hum, koop eens een PCZone, daar zitten een paar cd's bij, met demos erop. Speel er eens wat van, en je merkt wel wat je leuk vindt. Of, koop een Twilight,59 bijvoorbeeld, daar staat ook altijd wel wat leuks op....
in wat voor soort spellen ben je eigenlijk ge-ïnterresseert (
)
alle goeie fps (Counerstrike etc) en rts (Emperor etc) spellen zijn al genoemd, maar er zijn natuurlijk ook andere soorten, een goed turn based strategy spel vind ik Space Empires 4, heel goed aanpasbaar.
Ik heb dit weekend voor het eerst Capitalism plus gespeeld.. echt geweldig spel, lijkt me heel realistisch (ik ben geen expert erin) , is al een paar jaartjes oud, dus de graphics zijn niet echt goed. Kort samengevat moet je je eigen bedrijf beheren.
alle goeie fps (Counerstrike etc) en rts (Emperor etc) spellen zijn al genoemd, maar er zijn natuurlijk ook andere soorten, een goed turn based strategy spel vind ik Space Empires 4, heel goed aanpasbaar.
Ik heb dit weekend voor het eerst Capitalism plus gespeeld.. echt geweldig spel, lijkt me heel realistisch (ik ben geen expert erin) , is al een paar jaartjes oud, dus de graphics zijn niet echt goed. Kort samengevat moet je je eigen bedrijf beheren.
Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?
op dit moment, weet nie, zou zeggen B&W maar binnenkort, Red Faction, Warcraft III
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Verwijderd
Dus niet binnenkort he, WC3 komt pas eind van het jaar op z'n vroegst uit..Op maandag 11 juni 2001 14:02 schreef SmidsY het volgende:
op dit moment, weet nie, zou zeggen B&W maar binnenkort, Red Faction, Warcraft III
Verwijderd
Mechwarrior 3/4 zijn toch MIJN favorite spellen op DIT moment.
Kan zo volgend weekend wel Dino Crisis of Resident Evil 1/2/3 of zelfs Tomb Raider worden. Ik ben gewoon HEEL impulsief.
Kan zo volgend weekend wel Dino Crisis of Resident Evil 1/2/3 of zelfs Tomb Raider worden. Ik ben gewoon HEEL impulsief.
Verwijderd
ehhh Max payne zag ik net...is die dan al te krijgt?
ben zelf Gangsters 2 aan het spelen...is ook cool...en ik zag dat ie sinds kort in de winkel ligt...dusse als me loon binnen is dan gaat ik em legaal halen
ben zelf Gangsters 2 aan het spelen...is ook cool...en ik zag dat ie sinds kort in de winkel ligt...dusse als me loon binnen is dan gaat ik em legaal halen
Pagina: 1