Beste mensen,
Ik heb een VW Passat van 2003, waarbij ik nu alvast een andere autoradio wil plaatsen, maar voor nu eerst eventjes informatie halen over de speakers.
Ik wil in mijn voordeuren 2 speakers plaatsen, tot max EUR 60,- .
Waar vind ik 2 goeie speakers met een beetje nette Bass? (Dus dat boem boem), hoeft niet zo extreem hard te zijn hoor, muziek moet wel nog verstaanbaar zijn. Ik wil er geen versterker in plaatsen.
Iemand die weet welke model ik kan ophalen tot max 60,- euro in Amsterdam/omgeving? (Bijv, Mediamarkt, etc, ect) Dank jullie wel alvast.
Groetjes,
PS: Zo is het goed toch? Kost Tweakers misschien minder data ruimte in hun servers.
Ik heb een VW Passat van 2003, waarbij ik nu alvast een andere autoradio wil plaatsen, maar voor nu eerst eventjes informatie halen over de speakers.
Ik wil in mijn voordeuren 2 speakers plaatsen, tot max EUR 60,- .
Waar vind ik 2 goeie speakers met een beetje nette Bass? (Dus dat boem boem), hoeft niet zo extreem hard te zijn hoor, muziek moet wel nog verstaanbaar zijn. Ik wil er geen versterker in plaatsen.
Iemand die weet welke model ik kan ophalen tot max 60,- euro in Amsterdam/omgeving? (Bijv, Mediamarkt, etc, ect) Dank jullie wel alvast.
Groetjes,
Oke, bedankt mijn vriend. Weer wat geleerd vandaag.SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:21:
Het is wat handiger je post steeds te editen en reacties daar in te zetten, ipv elke keer nieuwe reactie.
Ik heb zulke zegmaar, enkel de GT variant.
http://www.pimtensen.nl/c...ers/8364d-alpine-spr-60c/
[...]
Zgn Composet is over het algemeen iets beter dan een standaard 2weg, speaker met woofer heeft iets meer 'oempf' en je kan je tweeter beter plaatsen/richten voor de hoge tonen. Maar zijn vaak (zeker de 'sterkere' modellen) een stuk duurder en je limiet zit eerder bij je auto-radio.
PS: Zo is het goed toch? Kost Tweakers misschien minder data ruimte in hun servers.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 407039 op 09-05-2014 10:24 ]