Razor Boomslang

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Aangezien ik de laatste tijd aardig wat problemen ondervind, ben ik van plan om weer terug te gaan naar zo'n bal muis.
Ik game veel dus zo'n razor boomslang leek mij geweldig (afgezien van de prijs) maar kan iemand mij vertellen wat nou het verschil is tussen de "razor boomslang 1000 en de 2000"???
Volgens mij is 't maar minimaal want het prijs verschil is maar een paar tientjes

Scarecrow - Http://www.planetunreal.com/sas

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

ik dacht dat de resolutie meer was

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
euh de 2000 is wat SNELLER... ook in reactie tijd..

en de 1000 is dus iets langzamer.. maar daarmee kan je ook weer lekker RAILEN..

dus je moet gewoon zelf eentje kiezen..

ik ben zelf ook ziek van opticals, dus ik gaat een 2000 bestellen, en een ICEMAT..

maar in et compuzaakie waar ik werk, kunnen ze WEL de Razer Krijgen..

maar geen ICEMAT. dus ik zoek eigenlijk een zaakie die ze gewoon zo verkoopt. want ik bestel liever niet via internet.
(keb nieteens creditcard.. :( )

Verwijderd

de 2000 werkt op 2000 dpi en de 1000 werkt op 1000 dpi :)

Voor mensen die een lage sensitivity gebruiken is de 1000 aan te raden, voor mensen met hoge sensitivity is de 2000 een betere keus.

Ik geloof trouwens wel dat razer in financiele nood zit en ik weet dus niet hoe het met de garantie zit, aangezien die dingen nogal snel stuk gaan.

Verwijderd

dat bedoelde ik (1000dpi 2000dpi)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 09:47 schreef Liteyear het volgende:
de 2000 werkt op 2000 dpi en de 1000 werkt op 1000 dpi :)

Voor mensen die een lage sensitivity gebruiken is de 1000 aan te raden, voor mensen met hoge sensitivity is de 2000 een betere keus.

Ik geloof trouwens wel dat razer in financiele nood zit en ik weet dus niet hoe het met de garantie zit, aangezien die dingen nogal snel stuk gaan.
Ik ben bang dat je het fout hebt en de muis zelf nog niet gebruikt hebt. Wanneer je de 3e muiknop aan de zijkant van de muis indrukt en tegelijkertijd aan het scrollwiel draait kun je de gevoeligheid aanpassen. Het verschil tussen de twee muizen is dus puur dat de 2000 een hogere maximum resolutie heeft.

Ik heb zelf de Razor Boomslang 2000 en dat werkt perfect bij alle games.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ahaah...
ik wil er ook eentje..
en f*cking snel ook ahah HEBBEUHHH

Scarecrow

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Deze zijn toch eigenlijk best wel lang op de markt iemand een idee wanneer een nieuw model komt?

Verwijderd

Eh die muis kost toch iets van 250 piek ofzo??

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
plaats eens een plaatje >:)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 15:30 schreef Kraemoth het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je het fout hebt en de muis zelf nog niet gebruikt hebt. Wanneer je de 3e muiknop aan de zijkant van de muis indrukt en tegelijkertijd aan het scrollwiel draait kun je de gevoeligheid aanpassen. Het verschil tussen de twee muizen is dus puur dat de 2000 een hogere maximum resolutie heeft.

Ik heb zelf de Razor Boomslang 2000 en dat werkt perfect bij alle games.
Ik ben bang dat jij het fout is want het is zo dat je bij lagere sens met de 1000 dpi beter uit de voeten kunt, en ik bedoel niet dat je de sens zelf in kan stellen want daar gaat het niet om. Ik kan verder ook niet goed uitleggen waarom de 1000 beter is voor lagere sens dan de 2000 maar zo'n beetje iedereen die er verstand van heeft zegt dit. O.a de makers van de boomslang zelf (las het in een interview) daarnaast gebruiken de meeste proffesionele gamers met een lage sens liever een boomslang 1000.

En ja ik heb er zelf ook 1 gehad en hoewel ik het zelf niet gebruik weet ik ook van die sens verwisselaar af ja. Voor mensen die er 1 willen aanschaffen: probeer hem eerst, het is een behoorlijk dure muis en veel mensen hebben veel liever bv een logitech gaming muis. Door zn aparte vorm is het voor de 1 een prima muis en voor de ander een vervelend apparaat.

• Speedy
  • Laatst online: 10:28
Ben ik het mee eens, met een lage senz is het beter railen (daarom gebruiken die mensen veel een 1000), maar goed, who cares ik rail niet, ben erg tevreden met mijn Razer BS2K :)

Flickr | Lego collectie

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Argh weer een RazEr met E topic...

de constructie v/d 1000 is wat beter, de 2000 gaf de geest bij mij na 2/3 weken :)

koop gewoon een echte muis => Logitech ofzo

btw. over de sens van beide: de wieltjes v/d 2000 zijn kleiner waardoor je dus met een 2x zo kleinere beweging het zelfde aflegt in verhouding met de 1000, dit noemt met 2000dpi...
Dus als je de 1000 op sens 8 hebt staan is dat gelijk aan de 2000 op 4.

• Speedy
  • Laatst online: 10:28
Ow, mijne leeft al een half jaar :+

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1