Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Algemene informatie Videokaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

zal me gelijk even voorstelen ik ben B100 en ben nieuw op dit forum ben 21 en vind het leuk om met computers te werken :p

Nu had ik de volgende vraag, ik heb de topics goed doorgelezen van Algemene informatie
Ben heel veel te weten gekomen maar in het topic van algemene informatie over videokaarten word er niet gesproken over de hoeveelheid geheugen in Mbs en hoeveel dit precies uitmaakt (en ik vond het niet via de zoekfunctie :p).
Ik vond het een beetje onnodig voor hier speciaal een topic voor aan te maken, maar aangezien ik de informatie niet vond en ik me bestwel kan bedenken dat het hier al meerdere malen is uitgelegd zou ik het toch bestwel vet vinden als iemand me kan vertellen waar deze informatie te vinden is :p (vind het namelijk best intresant :p, en de guides zijn teminste in een begrijpbare taal geschreven)
Ik weet ook dat dit te googlen is maar ik lees liever alles van dezelfde bron, omdat er dikwijls andere ''termen'' worden gebruikt en ik er dan compleet niks meer van snap.
Ik wou dit eerst posten in een ''kleine vragen topic'' maar deze vond ik ookniet :p (mijn excuses)

Maar als iemand me een link kan geven naar uitgebreidere informatie met betreft het uitkiezen van een Videokaart zou dat cool zijn _/-\o_

Sorry voor mijn wat vage post het is tenslotte al laat :p O-)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!), dan zie je waar je terecht kunt met vragen overe videokaarten en aanschafadvies :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
eej :p

Ik heb al die topics al gelezen ik ben ook niet opzoek naar aanschafadvies :p
Ik ben opzoek naar topics waar duidelijk de rede word uitgelegd wat je het beste kunt aanschaffen.
wil me zelf inlezen en niet een kant en klaar antwoord ontvangen van welke ''onderdelen'' ik me het beste kan aanschaffen :p