Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zoal je op het screenshot kunt zien heb ik wat tabs open, van daar uit ben ik er gekomen. Ik durf niet 100% zeker te zeggen of het een doorklik was of een openen in nieuw venster, maar bij mijn weten heb ik het in beide gevallen het zelfde issue. Was me namelijk al eerder opgevallen
Sterker nog: als ik een link kopieer en dan in een nieuwe tab plak, doet ie het ook.
Nog even Control 0 punten voor crisp dus
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik kan geen link naar "in memoriam" vinden
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Doe mij een lol, klik een keer direct op de link, rechtsklik (openen in nieuw venster), klik op link met scrollwiel (openen nieuw venster) en kopieer de link en plak hem in een nieuwe tab.
Ik kan het ook reproduceren hoor, door die pagina eens in te zoomen. Als ik dan later terugkom op die pagina (ook na het eerst sluiten van mijn browser) dan is 'ie nog steeds ingezoomed. Blijkbaar wordt dat door m'n browser onthoudenThe Eagle schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:52:
Als dat inzoomen is, dan mogen jullie me eens vertellen waarom ik dat krijg als ik vanuit een normale pagina gewoon doorklik - want dat is hoe ik dit kan reproduceren
Heb je het wel geprobeerd?Nog even Control 0 punten voor crisp dus
Intentionally left blank
Ja browsers (iig Chrome en Firefox) onthouden per pagina je zoom level.crisp schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:49:
[...]
Ik kan het ook reproduceren hoor, door die pagina eens in te zoomen. Als ik dan later terugkom op die pagina (ook na het eerst sluiten van mijn browser) dan is 'ie nog steeds ingezoomed. Blijkbaar wordt dat door m'n browser onthouden
[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 09-05-2014 22:59 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik bedoelde op welke pagina ik de link naar in memoriam kan vinden, tenzij ik er overheen kijk is die link nergens te vinden. Ook niet op de gallery pagina.The Eagle schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:21:
Dat is deze: http://tweakers.net/gallery/in_memoriam
Doe mij een lol, klik een keer direct op de link, rechtsklik (openen in nieuw venster), klik op link met scrollwiel (openen nieuw venster) en kopieer de link en plak hem in een nieuwe tab.
Hier doet ie overigens net als de andere pagina's zonder problemen in Chrome.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde