Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

tweakers.net/gallery in mobile weergegeven op desktop

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Hoi :)

Als ik http://tweakers.net/gallery/ open, of The Eagle, of welke andere dan ook (inclusief de in memoriam :X ) dan krijg ik volgens mij de mobile layout voor mijn kiezen.

Chrome Version 34.0.1847.131 m
(en die is volgens Chrome zelf up 2 date) :)

Schermschiet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2YYEs1mXvey3ESdUYeAFbuIN/thumb.png

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Ik kan dit niet reproduceren op OS X met Chrome. Daarnaast hebben we niet een mobiele versie van die pagina's... het lijkt er eerder op dat je zwaar bent ingezoomd?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ctrl+0 dus ;)

Intentionally left blank

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Als dat inzoomen is, dan mogen jullie me eens vertellen waarom ik dat krijg als ik vanuit een normale pagina gewoon doorklik - want dat is hoe ik dit kan reproduceren :)
Zoal je op het screenshot kunt zien heb ik wat tabs open, van daar uit ben ik er gekomen. Ik durf niet 100% zeker te zeggen of het een doorklik was of een openen in nieuw venster, maar bij mijn weten heb ik het in beide gevallen het zelfde issue. Was me namelijk al eerder opgevallen ;)
Sterker nog: als ik een link kopieer en dan in een nieuwe tab plak, doet ie het ook.

Nog even Control 0 punten voor crisp dus :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zelfde OS en Chrome versie, geen issues hier.

Ik kan geen link naar "in memoriam" vinden :S , dus die kan ik niet testen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Dat is deze: http://tweakers.net/gallery/in_memoriam :)

Doe mij een lol, klik een keer direct op de link, rechtsklik (openen in nieuw venster), klik op link met scrollwiel (openen nieuw venster) en kopieer de link en plak hem in een nieuwe tab.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

The Eagle schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:52:
Als dat inzoomen is, dan mogen jullie me eens vertellen waarom ik dat krijg als ik vanuit een normale pagina gewoon doorklik - want dat is hoe ik dit kan reproduceren :)
Ik kan het ook reproduceren hoor, door die pagina eens in te zoomen. Als ik dan later terugkom op die pagina (ook na het eerst sluiten van mijn browser) dan is 'ie nog steeds ingezoomed. Blijkbaar wordt dat door m'n browser onthouden ;)
Nog even Control 0 punten voor crisp dus :P
Heb je het wel geprobeerd?

Intentionally left blank

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:49:
[...]

Ik kan het ook reproduceren hoor, door die pagina eens in te zoomen. Als ik dan later terugkom op die pagina (ook na het eerst sluiten van mijn browser) dan is 'ie nog steeds ingezoomed. Blijkbaar wordt dat door m'n browser onthouden ;)
Ja browsers (iig Chrome en Firefox) onthouden per pagina je zoom level. :) En juist met je scrollwheel in een nieuwe tab + venter openen zorgt al heel gauw voor in- of uitzoomen (CTRL + Scrollwieltje draaien ;))

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 09-05-2014 22:59 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Eagle schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:21:
Dat is deze: http://tweakers.net/gallery/in_memoriam :)

Doe mij een lol, klik een keer direct op de link, rechtsklik (openen in nieuw venster), klik op link met scrollwiel (openen nieuw venster) en kopieer de link en plak hem in een nieuwe tab.
Ik bedoelde op welke pagina ik de link naar in memoriam kan vinden, tenzij ik er overheen kijk is die link nergens te vinden. Ook niet op de gallery pagina.

Hier doet ie overigens net als de andere pagina's zonder problemen in Chrome.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1