usb bluetooth dongel voor dualshock 4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schzuki
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-12-2023
Hoi,

Ik ben van plan om een aantal dualshock 4 controlers aan te sluiten op mijn pc.
Mijn pc heeft momenteel geen bluetooth, dus daarvoor wil ik een dongel aanschaffen.
Om zeker te zijn dat ik een fatsoenlijk bereik heb, ben ik opzoek naar een wat betere dongel dan de huis-tuin-en-keuken plugjes die overal in de schappen liggen. Heeft iemand suggesties?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 21:18
De Logitech Bluetooth adapters hebben mij altijd goed geholpen.

Weet niet of hij werkt met de DualShock controllers.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:16
Hoe ver wil je van het scherm gaan zitten? In misschien wel handig te vermelden. De meeste goedkopere dongels kunnen ook wel wat metertjes overbruggen.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schzuki
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-12-2023
Mitchell-CWD schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:59:
Hoe ver wil je van het scherm gaan zitten? In misschien wel handig te vermelden. De meeste goedkopere dongels kunnen ook wel wat metertjes overbruggen.
Ik heb een HDMI kabel naar mn tv getrokken. Dat betekent praktisch dat mijn pc achter een muurtje (van voornamelijk gipsplaat) staat. Pak m beet 4 meter in een rechte lijn (door de muur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:34
Gewoon bluetooth 4.0 pakken: http://tweakers.net/categ...FUWWKOklW0kpmFpblSbG1tLQA
Volgens mij zijn ze allemaal wel goed genoeg. Die van Konig claimt een bereik van 20 meter te hebben. Dan pak je die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 08:14
Als je echt algemene ondersteuning wilt voor je Windows games kan je beter DS4Tool gebruiken, die fopt je pc door die te laten 'denken' dat je een Xbox controller hebt aangesloten:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2429965,00.asp

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 10:11
werken meerdere DS4 controllers op 1 bluetooth dongle zonder dat er haperingen of connectieproblemen zijn?
Pagina: 1