Hoi allemaal,
Ik ben van plan mijn PC te gaan upgraden. Mijn huidige systeem ziet er als volgt uit:
MSI X58 Pro-E
Intel i7 930@2.8 GHz
XFX Radeon HD5870 1GB
Kingston ValueRAM 6GB DDR3 @1066MHz
Samsung 840 EVO 250GB (Windows en games)
Western Digital 1002FAEX (voornamelijk opslag, maar ook programma's)
Western Digital 10EARS (opslag)
Western Digital 20EARS (opslag)
Ik wil weer een beetje mee kunnen met de nieuwe games... Echter heb ik niet het budget om een hele nieuwe PC te kopen. Nu zit ik eraan te denken om mijn geheugen te upgraden naar G.Skill 8GB DDR3 @1333MHz en mijn GPU te upgraden... Echter weet ik niet of ik hiermee gered ben. Zit namelijk ook te wachten op Watch_Dogs maar met dit systeem wordt t wel heel krap denk ik (of niet??)
Kwam op Tweakers een nieuwe tweedehandse GTX780 of GTX 780 Ti tegen. Denken jullie dat ik dit moet doen of is dat overkill op mijn huidige systeem?
Of denken jullie dat ik beter iets langer kan wachten en nog wat sparen voor een heel nieuw systeem?
Alvast bedankt voor de hulp!!
[edit]: HDD's toegevoegd
Ik ben van plan mijn PC te gaan upgraden. Mijn huidige systeem ziet er als volgt uit:
MSI X58 Pro-E
Intel i7 930@2.8 GHz
XFX Radeon HD5870 1GB
Kingston ValueRAM 6GB DDR3 @1066MHz
Samsung 840 EVO 250GB (Windows en games)
Western Digital 1002FAEX (voornamelijk opslag, maar ook programma's)
Western Digital 10EARS (opslag)
Western Digital 20EARS (opslag)
Ik wil weer een beetje mee kunnen met de nieuwe games... Echter heb ik niet het budget om een hele nieuwe PC te kopen. Nu zit ik eraan te denken om mijn geheugen te upgraden naar G.Skill 8GB DDR3 @1333MHz en mijn GPU te upgraden... Echter weet ik niet of ik hiermee gered ben. Zit namelijk ook te wachten op Watch_Dogs maar met dit systeem wordt t wel heel krap denk ik (of niet??)
Kwam op Tweakers een nieuwe tweedehandse GTX780 of GTX 780 Ti tegen. Denken jullie dat ik dit moet doen of is dat overkill op mijn huidige systeem?
Of denken jullie dat ik beter iets langer kan wachten en nog wat sparen voor een heel nieuw systeem?
Alvast bedankt voor de hulp!!
[edit]: HDD's toegevoegd
[ Voor 17% gewijzigd door Duppie op 09-05-2014 12:14 ]