Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dehammer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb een Nokia van €9,99 van de mediamarkt.
Van het model plastic, mijn beltegoed is meer waard dan de telefoon.
Nu is het geval dat heel de familie op de Iphone zit, en de rest op een smarthphone.
En die doen aan whatssapp, terwijl ik sms.
Nu klagen ze dat ze moeten betalen voor sms, en voor mij is dat gratis.
Nu wil ik een telefoon, prepaid die whatssapp en het liefst voor €10,-
De rest zal me een worst wezen, ik bel zelden en ik vergeet altijd mijn tablet aan te zetten.
Die 10€ is een benadering hoor ( maar max toch wel 100€)
Iemand ervaring of een suggestie, ik hoor het graag.

Groet Danny: 8)7

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Zoek eens in de pricweatch naar Android telefoons onder de €100
Er zijn genoeg kandidaten die aan jouw eisen voldoen, bijvoorbeeld:
pricewatch: Huawei Ascend Y300 Zwart

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:57
Nokia Lumia 520?

Naar mijn ervaring werken ze meer dan prima voor Whatsapp en niet-intensief gebruik.
Het enige nadeel is dat je ze wat vaker moet opladen :+
Henk007 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:58:
Zoek eens in de pricweatch naar Android telefoons onder de €100
Er zijn genoeg kandidaten die aan jouw eisen voldoen, bijvoorbeeld:
pricewatch: Huawei Ascend Y300 Zwart
Inderdaad is de Y300 ook een vergelijkbare keuze. Let er wel op dat de gebruikerservaring compleet anders is. Ik geef je dus de tip om in (bijvoorbeeld) de Mediamarkt een paar toestellen uit te proberen. Denk daarbij aan de Lumia 520, Y300 en en LG L-serie.

[ Voor 56% gewijzigd door svenvv2 op 08-05-2014 20:03 ]

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:57
Bedenk wel dat om te kunnen "whatsappen" je ook mobiel internet moet hebben.
Waarschijnlijk zit dat niet bij je huidige abonnement, of alleen tegen hoge kosten.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

P_Tingen

omdat het KAN

Hou er dan wel rekening mee dat je plastic telefoon waarschijnlijk VEEL langer met een acculading zal doen. De "prijs" die je dus gaat betalen voor je whatsapp is dat je vaker moet opladen.

Overigens zijn er vrij goedkope android telefoons die op zich niet zo sterk zijn, maar wel kunnen als je alleen gaat whatsappen, bv de Samsung telefoons (pricewatch: Samsung Galaxy Y S5360 Grijs) staan nog wel eens in een folder als MediaMarkt of zo. Dan heb je het wel echt over de onderkant van de markt; vermoedelijk kun je beter ietsjes meer uitgeven. Ik denk dat een windows phone misschien een goede optie is. Die zijn vlot en goedkoop.

... en gaat over tot de orde van de dag

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:29
P_Tingen schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:37:
Hou er dan wel rekening mee dat je plastic telefoon waarschijnlijk VEEL langer met een acculading zal doen. De "prijs" die je dus gaat betalen voor je whatsapp is dat je vaker moet opladen.

Overigens zijn er vrij goedkope android telefoons die op zich niet zo sterk zijn, maar wel kunnen als je alleen gaat whatsappen, bv de Samsung telefoons (pricewatch: Samsung Galaxy Y S5360 Grijs) staan nog wel eens in een folder als MediaMarkt of zo. Dan heb je het wel echt over de onderkant van de markt; vermoedelijk kun je beter ietsjes meer uitgeven. Ik denk dat een windows phone misschien een goede optie is. Die zijn vlot en goedkoop.
De Samsung Galaxy Y is echt geen aanrader. Wanneer je een smartphone hebt zul je waarschijnlijk wel meer apps dan alleen WhatsApp gaat installeren (al zullen dit er in jouw geval misschien niet zoveel zijn). Met de Galaxy Y krijg je hiermee al bijna direct opslagproblemen, waardoor apps niet meer willen updaten.

Bovendien draait de Galaxy Y nog op Android 2.3 (erg oud dus), heeft hij een super klein scherm met een erg lage resolutie (een 3" scherm vind ik persoonlijk niet fijn typen) en is hij vrij traag.

Naar mijn mening kun je beter gaan voor de Huawei Y300. Hoewel dit ook geen toptoestel is, zal hij voor maar €33,- meer je heel wat frustraties besparen.

[ Voor 4% gewijzigd door 4WardNL op 08-05-2014 22:02 ]

Verwijderd

Kun je ze niet mailen? Da's ook gratis.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik geef dit topic een schopje richting MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)
Ook gelijk ff een titelfix om het duidelijker te maken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Als je geen tweak persoon bent zou ik niet de huawei y300 nemen. Android draait er net niet lekker op met de stock ROM. Ik heb 'm zelf namelijk ook. Nu met een custom ROM is het nog wel te doen alleen is de batterij bar snel leeg. Ik zou lekker voor de Nokia lumia 520 gaan. Top apparaat met dezelfde soecs als de huawei alleen draait Windows Phone veel beter op slome hardware.

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:49

PeaceNlove

Deugleuter

ASW1 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:37:
Bedenk wel dat om te kunnen "whatsappen" je ook mobiel internet moet hebben.
Waarschijnlijk zit dat niet bij je huidige abonnement, of alleen tegen hoge kosten.
Niet perse, als je vaak Wifi in de buurt hebt kan Whatsapp ook prima over Wifi, enige nadeel is dat wanneer je even niet in het bereik bent van Wifi je niets kan ontvangen of versturen.
Verder kan ik de Lumia 520 aanraden als je een goed werkende smartphone voor niet te veel geld wilt.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
digital_ownage schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:09:
Ik zou lekker voor de Nokia lumia 520 gaan. Top apparaat met dezelfde soecs als de huawei alleen draait Windows Phone veel beter op slome hardware.
Klopt niet, de Lumia 520 draait op een Krait dual core die een stuk beter is dan de Cortex A5 dual core van de Huawei Y300.
Hoewel de Y300 alweer een jaar uit is lijkt het me de beste android keus onder de €100. Ik zou aanraden om wel serieus een Windows Phone in de vorm van een Lumia 520 te overwegen.

Aangezien je het liefst zo min mogelijk uit wil geven zou ik eens bij de 2de hands toestellen kijken. Ik zou hier bijvoorbeeld eens naar kijken: V&A aangeboden: HTC Sensation Zwart of V&A aangeboden: Samsung GALAXY S II Sim Lock vrij

[ Voor 25% gewijzigd door Jornv op 10-05-2014 11:19 ]

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11 16:01
Wachten op de Moto E? Die zou 99$ gaan kosten.

http://www.phonearena.com...o-Shells-included_id55990

Android 4.4 KitKat
3G connectivity, Wi-Fi
5MP rear camera without Flash (there's no front-facing camera)
Dual-core 1.2GHz Qualcomm Snapdragon processor
1GB of RAM
4GB of internal memory
microSD card support (up to 32GB)
1,980 mAh battery
124.8 x 64.8 x 12.3 mm (it looks like the rumored 6.8mm thickness wasn’t accurate after all)
140 grams

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
Gewoon voor een Nokia Lumia 520. Windows Phone is altijd smooth en snel. Goedkope android telefoons hebben niet zo'n soepele gebruikers ervaring.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb deze net voor m'n moeder besteld:

http://www.pandawill.com/...hd-ips-screen-p75594.html

Volgens mij een aardige telefoon voor die prijs.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Pagina: 1