Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil graag een game laptop, waar ik zware games op kan spelen bijve cod ghosts en league of legends ( niet dat dat een zware game is:D), graag wil ik een batterei die ongeveer 3 uur mee gaat als die vol opgeladen is als ik games speel }:O. zelf dacht ik aan een MEDION® ERAZER® X6825 of een laptop maar ik hoor daar toch wel een paar slechte dingen over, Ik wil de laptop ook graag mee naar school kunnen nemen op de fiets. Kan iemand mij zeggen welke van deze 2 laptops beter is: http://www.medion.com/nl/...arge}&utm_campaign=intern of de http://www.medion.com/nl/...arge}&utm_campaign=intern. Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:31
Ga er maar niet vanuit dat je 3 uur met je accu kan doen als je aan het gamen bent. Daarnaast zijn gaming laptops behoorlijk zwaar om mee te nemen en zijn ze ook groot. Je moet je voordelen afwegen tegen de nadelen van zo'n ding. Ik had een 17'' laptop en sindskort heb ik een ultrabook en ik baal ervan dat ik dat noet eerder gedaan hebt. zoveel prettiger en makkelijker meenemen scheelt echt je rug. Wil je echte performance dan blijft een losse pc heer en meester. Tip pak een lichte laptop voor school voor af en toe een spelletje en bouw een echte game pc voor de lan feestjes en thuis.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar bij een desktop moet je hem eerst helemaal loskoppelen als je naar een lan party gaat en het dragen dat is toch niet zo heel erg? @shittyNl en is dit eventueel een goeie desktop? http://www.medion.com/nl/...KOYA+PC+X5312+E/410018757 hij heeft toch gewoon dezelfde specs als een goeie laptop

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:20
Die X6825 gaat wel tillen worden. In een stevige rugzak is het wel te doen, maar het is niet niks. Vergeet niet dat ook de powerbrick mee moet. Dat is ook weer makkelijk een halve kilo erbij.
Ik heb zelf de X6812 voor een tijdje gebruikt, en dat is opzich best goed te doen.
De battery is ongeveer een uurtje als je gamed. Niet meer.
Ik vond zelf de bouwkwaliteit wel erg tegenvallen van die behuizing.

Die slim lijkt mij de betere keuze. Hij is een stuk ligter en de bouwkwaliteit is beter.
Zelf heb ik een Lenovo Y510P GT755 SLI gekocht. Ik was mijn vertrouwen in Medion als merk een beetje verloren.
Die kan echter niet op volle prestaties draaien op de batterij. Er lijkt niet genoeg stroom te zijn om allebij de grafische kaarten van stroom te voorzien. Verder een goeie laptop. Helemaal voor het geld.

Je kunt anders ook hier nog kijken om er zelf een samen te stellen:
https://www.bto.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je heel blij mag zijn als je een uur of 2 kunt gamen op een 'game laptop'. Nadeel wat al aangegeven is dat ze vaak zwaar zijn en ook de accu niet lang meegaat voor gamen maar zelfs voor lichte taken de accuduur niet erg goed is. Bijv: reviews: MSI GE60: gamelaptop met stevige hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:31
Dag TS,

Ik heb even snel iets voor je in elkaar gezet wat beter/hetzelfde is dan dat je zelf hebt uitgekozen alleen dan veel goedkoper. Bekijk dit eens. Ik weet dat het nog niet optimaal is maar voor de basis is het prima.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4440 Boxed€ 149,90€ 149,90
1MSI B85-G43 Gaming€ 88,-€ 88,-
1MSI GeForce GTX 770 Gaming€ 272,95€ 272,95
1Corsair Carbide 200R Closed€ 50,-€ 50,-
1Corsair Hydro H55€ 53,99€ 53,99
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 63,-€ 63,-
1Corsair CX430M€ 41,55€ 41,55
1Crucial M500 2,5" 240GB€ 92,05€ 92,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 811,44

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2PC-1084XNL Dominator

zit zelf te kijken voor een zware laptop ivm autocad tekenwerk dus niet helemaal gelijk aan gamen. Maar kwam zelf op de msi machines uit met i7 4700 of i7 4800. Met een gtx860 of gtx870 kaart.

1050 - 1350. wat kosten betreft.
Pagina: 1