Front bay replacement for audio

Pagina: 1
Acties:

• Mister-White
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01 08:51
Hallo

Eerste keer dat ik hier op tweakers een topic maak.
Ik had namelijk al zitten zoeken vandaag naar nieuwe audio producten omdat mijn geluidskaart is overleden.

Helaas vind ik maar erg weinig info over Front panels.
Mijn oude kaart was van creative. De Soundblaster X-fi Titanium Champion series.

Nu zit ik dus te zoeken naar iets leuks want ik vind het toch wel fijn zo een front panel waar ik met al me audio behoeftes bij kan zonder constant achter me PC te kruipen want ik wissel een paar keer perdag met aansluitingen.

Ik vond een leuk uitziende front panel van Scythe.
De Kama Bay Amp Pro : pricewatch: Scythe Kama Bay Amp Pro

Geen reviews niks dus ik dacht ik maak dit topic met de hoop dat iemand dit ziet die hier meer ervaring in heeft ik zou niet graag iets kopen zoals dit om er achter te komen dat mijn aansluiting niet werken bijvoorbeeld.

Wat ik aansluit:

Hoofdtelefoon: Creative Aurvana Live2! ( front panel jack-in )
JVC Surround Decoder (Optical out)
2.1 Speaker via Moederbord Jack-in
Gitaar & Mic voor opnames (voorheen via een aux aansluiting op de frontpanel)

Met het de gesneuvelde geluidskaart die alleen werkt met de frontpanel, gebruik ik nu tijdelijk die waardeloze Realtec onboard geluids (kaart wil ik het niet noemen) 8)

Ik zit met 2 vragen in mijn hoofd over mijn setup.

-Heb ik extra AMP nodig ? of alleen een frontpanel met de juiste aansluitingen gezien ik naar een frontpanel zat te kijken die een AMP heeft.

-Is een frontpanel wel de oplossing voor mij ? Ik sta nu open voor een nieuwe oplossing en ben ook opzoek naar een nieuwe geluidskaart =)

Groetjes :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mister-White op 08-05-2014 18:06 ]