Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grote oerknal...

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
vanaf 300.000 jaar na de grote oerknal tot nu.
Mja... hier heb ik een beetje bedenkingen bij.

a) Dit lijkt me een beetje een 'mislukte' vertaling van Big Bang waarbij Big -> grote is geworden en Bang -> oerknal? :P
b) Het is niet alsof er ooit nog een "kleine" oerknal is geweest; er is er maar één geweest (althans, parallelle universums e.d. achterwege gelaten, gangbare theorieën aangenomen :P )
c) Bij de oerknal was er alléén maar de "oerknal"; het begrip groot/klein is dan nietszeggend omdat het niet te relativeren is aan andere zaken (op dat moment)

Maar goed, over elk van deze punten (die ik niet helemaal goed onder woorden krijg) kun je eeuwig ouwehoeren; lang verhaal kort is dat die "grote" me daar niet lekker zit en IMHO weg moet :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Ha dat was inderdaad een beetje te rechtstreeks vertaald.

zunne grote oerknal jonge

Ik ben helemaal geen stagiair

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aangezien het heelal schijnt uit te zetten, was het misschien een kleine oerknal die nu groot geworden is :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28
Punt b) en c) geldt dan natuurlijk ook voor het woordje 'big' in 'big bang'. Er is geen 'small bang' geweest en ook niet te vergelijken met iets anders...

[ Voor 33% gewijzigd door sewer op 08-05-2014 19:58 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Dan blijf alleen Bang over :P ook niet echt impressive of onderscheidend...

...maar je hebt een punt :+

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.