Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 529742

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik ben van plan om binnenkort een Android telefoon te kopen, namelijk de pricewatch: OnePlus One 64GB Zwart. Het is me opgevallen dat hier geen FM Radio in zit, heeft iemand enig idee hoe ik dit tóch kan ontvangen zonder internetradio te streamen. Ik ben van plan om het een aantal uur per dag te gebruiken en mijn databundel is hiervoor niet toereikend.

Nu zag ik op Amazon een apparaatje staan dat FM Radio toevoegt aan Apple producten, die dat standaard niet hebben. De FM Receiver op Amazon: http://www.amazon.com/Gri...ds=fm+receiver+for+iphone

Weet iemand of er een soortgelijk product is voor Android telefoons of heeft iemand een andere oplossing?

Iedereen die mee denkt, hulde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een losse draagbare FM radio is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi Fridgeman, bedankt voor je reactie.
Eigenlijk is dit geen optie nee. Ik reis heel erg veel en heb het liefst alles in 1 apparaat. Ik heb wel over een losse radio nagedacht maar dit zou echt een noodoplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

of MP3speler met FMfunctie?

pricewatch: Sony Walkman NWZ-B172 2GB Zwart

Zijn ook niet bijster duur.

Denk dat zo'n losse oplossing niet goed werkt of gewoon niet goed bestaat.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Even snel gezocht maar volgens mij ben je out-of-luck. Steeds minder smartphones supporten het, ook al kan je bij Samsung er wel op rekenen dat FM radio werkt. (Sowieso met I9300)
Dat word dan echt de hele dag wifi gebruiken of dedicated mp3 speler met FM support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Touchdomex schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:00:
of MP3speler met FMfunctie?

pricewatch: Sony Walkman NWZ-B172 2GB Zwart

Zijn ook niet bijster duur.

Denk dat zo'n losse oplossing niet goed werkt of gewoon niet goed bestaat.
Ik hou zoiets in gedachten maar echt puur als noodoplossing, het liefste natuurlijk gewoon via m'n telefoon. Wel bedankt voor dat alternatief, ziet er uit als een leuk apparaatje :)
polopolo150 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:01:
Even snel gezocht maar volgens mij ben je out-of-luck. Steeds minder smartphones supported het, ook al kan je bij Samsung er wel op rekenen dat FM radio werkt. (Sowieso met I9300)
Dat word dan echt de hele dag wifi gebruiken of dedicated mp3 speler met FM support.
Dat is het hem juist, ik heb nauwelijks beschikking over WiFi, voornamelijk omdat ik het onderweg zal gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 17:41
Sony SBH52 bluetooth/NFC headset heeft een ingebouwde FM-Radio. Telefoon is niet nodig om deze te gebruiken. Daarnaast is het een erg fijne headset om je MP3's mee te luisteren etc. Headset ontvangt ook notificaties van de bekende apps (vaak is het wel nodig om hiervoor een app op je telefoon te installeren.
Pagina: 1