Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Zat gisteren weer eens op de Tablet (win RT) en miste de knopje weer.
dus vandaar de bump
dus vandaar de bump
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Forceer je de desktop mode?
Want ik krijg gewoon de omhoog en omlaag knopjes in de tablet weergave
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ja, en kan dat bewuste knopje misschien verplaatst worden van rechtsonder naar linksonder. Het gebeurt namelijk heel vaak dat ik hem per ongeluk aanraak. Ik ben bang dat dat voor meer rechtshandige mensen geldt.
Verwijderd
Dat klinkt als een goed idee!matroosoft schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 01:01:
Ja, en kan dat bewuste knopje misschien verplaatst worden van rechtsonder naar linksonder. Het gebeurt namelijk heel vaak dat ik hem per ongeluk aanraak. Ik ben bang dat dat voor meer rechtshandige mensen geldt.
Bij voorkeur zou ik die knop trouwens uitgeschakeld zien op de volgende hardware.
De BlackBerry q5
De BlackBerry q10
De BlackBerry passport.
Dezen hebben een fysiek toetsenbord met exact dezelfde functies onder de letters [T]op en [B]ottum.
neen, zit op grote tablets (10-15 inch)_David_ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:25:
Forceer je de desktop mode?
Kan kijken of dat werkt...
[edit]
nee werkt niet zelfs als ik hem op smartphone zet veranderd er niks ...
nee voor mij liever niet (eventueel als optie instelbaar maken)matroosoft schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 01:01:
per device iets aan of uit zetten lijkt me erg veel moeite voor de devvers ...Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 01:12:
[...]
Dat klinkt als een goed idee!
Bij voorkeur zou ik die knop trouwens uitgeschakeld zien op de volgende hardware.
De BlackBerry q5
De BlackBerry q10
De BlackBerry passport.
Dezen hebben een fysiek toetsenbord met exact dezelfde functies onder de letters [T]op en [B]ottum.
Pagina: 1