gaming headphone

Pagina: 1
Acties:

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-01 19:54
goedendag tweakers!

gisteravond ging mijn (bijna) 5de headphone kapot doordat ik het teveel uit elkaar haal(trek) als ik het af doen.
ik ben nu op zoek naar 1 met metalen hoofdsteun zodat het heel blijft als ik hem af doe :)
heeft iemand ervaring met zulke headphones want ik kan zo niet 1 vinden via pricewatch?

thank you in advance! :)

edit: iets zoals deze maar ik heb dit al liggen maar gebruik het niet omdat het geluid veel te vaak verstoord door wat weet ik niet, maar je kan duidelijk het metaal steun zien. zoiets zoek ik nu
pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1

[ Voor 34% gewijzigd door ghostsand op 08-05-2014 13:29 ]

D3 Profile

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Kijk bijvoorbeeld eens op gamingheadsetshop.nl, is onderdeel van Coolblue. Zoiets kun je toch prima zelf uitzoeken.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik mis even wat je budget is....

Als het groot genoeg is kan ik een Custom One Pro van Beyerdynamic aanraden met de microphone kabel.
Voordeel van Beyer's is dat alle onderdelen los te kopen zijn dus zelfs al sloop je iets kun je het vervangen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• ghostsand
mijn budget is rond 50 tot 100 euro op dit moment, maar ik zal eens kijken daar dat model, ziet er goed uit en al helemaal als je onderdelen los kan kopen.
doordat ik dit jaar als 2 headsets heb gekocht is mijn budget wel laag :(

D3 Profile

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:51

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik wilde zeggen; kijk eens naar de pricewatch: Philips Fidelio X1/00 (Zwart), maar dat gaat qua budget niet lukken. Die heeft namelijk (letterlijk) een metalen hoofdband bekleed met leer. Daarnaast klinkt hij ook nog eens erg goed.

• Shamalamadindon
Een ATH-M50 en losse usb microfoon is misschien ook nog een oplossing. Met een goede losse usb mic heb je wel voor de volgende 10 jaar een goede microfoon.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:46
Leo1010 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:07:
Een ATH-M50 en losse usb microfoon is misschien ook nog een oplossing. Met een goede losse usb mic heb je wel voor de volgende 10 jaar een goede microfoon.
Ik kan dit verhaal beamen. Gebruik zelf voor gamen het volgende en dat bevalt zowel mij als mijn clangenoten prima:
BeyerDynamic DT 770 Pro (250 Ohm versie)
Logitech Desktop USB Mic.

Prima.

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:05
Ik kan je deze aanraden: pricewatch: Creative Sound Blaster Tactic3D Rage Wireless

Prima headset binnen jouw budget en ook nog eens draatloos!

• ghostsand
danku allen voor reacties, miss is het een idee om me sony headset bij te pakken en wachten tot ik mijn budget kan verhogen en gelijk een kwaliteit headset kopen

EDIT: @dylan111111 ik heb ergens een tactical alpha 3D liggen en die ging ook na 2 maanden stuk omdat het ding helemaal van hard plastic is(incl buigbaare delen).

is deze versie wat verbeterd vergeleken met oude model?

[ Voor 41% gewijzigd door ghostsand op 09-05-2014 14:57 ]

D3 Profile

• Shamalamadindon
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:39:
BeyerDynamic DT 770 Pro (250 Ohm versie)
Logitech Desktop USB Mic.
Hou in gedachten dat een 250Ohm versie misschien wat volume issues heeft met ingebouwde dacs.
ghostsand schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:55:
danku allen voor reacties, miss is het een idee om me sony headset bij te pakken en wachten tot ik mijn budget kan verhogen en gelijk een kwaliteit headset kopen
Bingo! Ik heb sinds kort een Beyer DT 770 (80Ohm) en een AT2035 mic, ik verwacht de komende 5 jaar geen nieuwe headset te moeten kopen en de komende 10 jaar geen nieuwe mic.

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:46
Leo1010 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:20:
Hou in gedachten dat een 250Ohm versie misschien wat volume issues heeft met ingebouwde dacs.
Goed punt. Vergeten te vermelden dat ik een geluidskaart heb met een aparte amp erin.
80Ohm versie zoals die van jou zal beter resultaat opleveren.

Prima.

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-01 16:52
Leo1010 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:20:
[...]

De meeste pc geluidskaarten hebben hier echt geen last. Ook de onboard spullen niet.
Pagina: 1