Windows 7 wil geen (nieuwe USB drivers installeren)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 13:18
Dag Tweakers,

Ik heb in de afgelopen 2 weken 3 machines gehad waarbij plotseling iets het niet meer doet zoals het draadloos internet of een printer en waarbij hij ging niet drivers meer wil installeren van vooral USB apparaten ze staan in apparaat beheer met ! en de melding er kan wel een driver worden gevonden maar niet geïnstalleerd.

wat geprobeerd
chkdsk /f
sfc /scannow
systeemherstel
bij één een windows upgrade
eigen driver en via windows update

Bij één laptop werkt het nu wel via veilige modus tot de andere machines heb ik geen beschikking?

wat kan ik nog proberen? en waar kan ik op goooglen "windows 7 wil geen enkele nieuwe USB driver instelleren" geeft allerlei driver problemne vaak met één enkele driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

chipset drivers opnieuw installeren?
Kijk eens onder apparaatbeheer en kijk of je uitroeptekens zie of vraagtekens.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
Onder veilige modus pakt hij de driver wel en daarna doen ze het in de normale modus ook.
uitroepteken of vraagtekens komen alleen voor als ik in de normale modus nieuwe apparaten aansluit.

bij het installen van de chipset zegt hij dat ik admin moet zijn wat ik ook ben. hierdoor ben ik op het idee gekomen om een nieuwe admin gebruiker aan te maken dit heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"bij het installen van de chipset zegt hij" - beetje vaag wat je hiermee bedoelt. Heb je het installeren wel elevated uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat voor installatiemedium heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
drivers van de website gebruikt en als admin dus elavated geprobeerd. maar heb hem inmiddels opnieuw geïnstalleerd. iedereen bedankt.

een google term voor de volgende keer blijft welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
Ik heb het probleem alweer bij een andere laptop. Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvanburen
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Heb hier hetzelfde met een Toshiba notebook met Win7HomePremium. Is vermoedelijk ontstaan na het installeren van Windows-updates.
Pagina: 1