Voor mijn game pc heb ik max. 500 euro dat is exclusief het besturing systeem. Ik ga het gebruiken voor games zoals League of Legends en FPS games. Ik wil de spellen kunnen spelen op high graphigs en op 60 fps of hoger. Graag hoor ik jullie advies.
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen we uiteraard wel een goede aftrap van je... De minimumeisen die we aan je topic stellen:
1. Een duidelijke titel, waarin je het soort systeem aangeeft
2. Antwoord in je openingspost op (zoveel mogelijk van) de volgende vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet
Verwijderd
Lees het DAA beleid is voor nu weten we helemaal niks wat je voor soort computer je wilt stil klein
Misschien handig om eerst je zelf eens in te gaan lezen, toevoeging op bovenstaande: reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2014 neem de laatste (paar) BBG's eens door bijvoorbeeld.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik ben echter bang dat je voor €500 een groot deel FPS games niet gaat trekken op high/60fps. Kun je aangeven om welke games het precies gaat?
Verwijderd
Of even het hele DAA beleidShitHappens schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:35:
Ik ben echter bang dat je voor €500 een groot deel FPS games niet gaat trekken op high/60fps. Kun je aangeven om welke games het precies gaat?
Ik zie dat de TS een tweede thread is gestart?
Verwijderd in "Game pc voor intensief gebruik"
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 14:06 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()