Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Apple MBPro review] Misschien summier?

Pagina: 1
Acties:

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:27
reviews: Apple MacBook Pro 13: de verwachtingen waargemaakt

Misschien ligt het aan mij, maar bij de meeste reviews zie ik warmtebeelden voorbijkomen, of de laptop throttled onder belasting en de alternatieven in dezelfde prijsklasse (juist hier was ik benieuwd naar, want volgens mij heeft geen een laptopfabrikant verder een cpu met Iris GPU).

Wordt dit later nog aangevuld (met een extra review) of is dit het?

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik c/p even een reactie van mij die ik eerder vandaag onder de review plaatste:
De nieuwe generatie MacBook Pro hebben we in november uitgebreid aan de tand gevoeld (reviews: MacBook Pro Retina: zuiniger, sneller en goedkoper). We hebben toen echter het 15,6"-model getest en waren nog niet aan de MBP 13 toegekomen. Juist omdat we weten dat er waarschijnlijk een refresh aan komt en we dan appels met peren willen kunnen vergelijken, hebben we nu de MBP 13 alsnog getest.

De reden dat we deze nu alsnog kunnen testen is omdat we nu ook werken met verkorte reviews, die ons minder tijd kosten. Onderaan de laatste pagina staat dan ook dit vermeld:

Tweakers test elk product op dezelfde manier en met dezelfde aandacht. Om met de middelen die we hebben meer te kunnen doen, kiezen we ervoor bij sommige reviews niet alle testgegevens met onze duiding te tonen. Dit is zo'n verkorte review. Al onze gebruikelijke tests zijn wel uitgevoerd en de resultaten zijn via het Tweakers Testrapport in de rechterbalk te vinden.

Ik snap dat je vindt dat we laat zijn met deze review, maar ik zie het graag als iets dat we nu extra te bieden hebben. Wellicht heb je er nu niet direct iets aan omdat je elders al reviews hebt gelezen, maar als we onze review van de nieuwe generatie doen komen we wel beter beslagen ten ijs ómdat we beide versies hebben getest.

Wilbert de Vries in 'reviews: Apple MacBook Pro 13: de verwachtingen waargemaakt'

[ Voor 3% gewijzigd door Wilbert de Vries op 07-05-2014 21:31 ]

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:27
Duidelijk verhaal, echter zie ik bij de review van het 15 inch model ook geen heatmap en throttlingtest (en ook geen alternatieven).
Is dat dan ook een verkorte review? Dit staat niet bij de conclusie namelijk.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Geen idee waarom die geen alternatieven heeft. We doen niet altijd een shot met de hittecamera. Meer informatie over hoe we laptops testen vind je op http://tweakers.net/info/testmethodiek/laptops

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Verkorte reviews doen we pas sinds kort, dus dat is in ieder geval niet de opzet geweest bij de review van de 15 incher. Wat bij die review meespeelde is dat het sample al vrij snel weer terug moest. en warmtebeelden er daardoor bij ingeschoten zijn.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook