Zit met volgende vraag:
Is mijn software legaal of niet?
Heb op ebay van een koper een windows server 2008 R2 SQL gekocht. (koper had goeie score, had al redelijk wat 2008 software verkocht, dus bestel ik mij ook zo een). Klant van mij wou een 2008 R2 dus koop ik die aan.
Vandaag krijg ik die in de bus en ik stel me toch vragen ivm de legaliteit hiervan:
Even kenmerken hoe doosje/dvd eruit ziet:
- gewone case met microsoft sql server R2 2008 op gedrukt op het papier
- in binnenkant een groene stikker met product install key en ook de 5 cal license code
- dvd heeft als opschrift: sql server 2008 R2 enterprise, msdn, english, disk 5248 december 2012
- Op achterkant van doosje staat nog wat uitleg: why more developers rely on msdn blablabla licensed software for retail deployment
Is aangekocht bij een geregistreerde firma uit Denemarken.
Iemand reeds dergelijke "licenties" tegengekomen?
Is dat soort refurbished licentie of ...?
Is mijn software legaal of niet?
Heb op ebay van een koper een windows server 2008 R2 SQL gekocht. (koper had goeie score, had al redelijk wat 2008 software verkocht, dus bestel ik mij ook zo een). Klant van mij wou een 2008 R2 dus koop ik die aan.
Vandaag krijg ik die in de bus en ik stel me toch vragen ivm de legaliteit hiervan:
Even kenmerken hoe doosje/dvd eruit ziet:
- gewone case met microsoft sql server R2 2008 op gedrukt op het papier
- in binnenkant een groene stikker met product install key en ook de 5 cal license code
- dvd heeft als opschrift: sql server 2008 R2 enterprise, msdn, english, disk 5248 december 2012
- Op achterkant van doosje staat nog wat uitleg: why more developers rely on msdn blablabla licensed software for retail deployment
Is aangekocht bij een geregistreerde firma uit Denemarken.
Iemand reeds dergelijke "licenties" tegengekomen?
Is dat soort refurbished licentie of ...?