Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umiel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 14:08
Moederdag

Paradigit geeft 5EUR online korting!

Uw online kortingscode:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Code alléén geldig bij online betalingen.

(staan verder geen voorwaarden bij zoals minimum bedrag.. ook niet een link ofzo, wazig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

umiel schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:23:
Moederdag

Paradigit geeft 5EUR online korting!

Uw online kortingscode:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Code alléén geldig bij online betalingen.

(staan verder geen voorwaarden bij zoals minimum bedrag.. ook niet een link ofzo, wazig)
Je kan het tijdens het bestel proces invoeren, ik heb net iets van 7,99 besteld met code 2,99. Je kan keizen voor afhalen (gratis) en ik hoefde nog niet te betalen, dat kan dus in de winkel?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umiel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 14:08
jeanj schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:00:
[...]

Je kan het tijdens het bestel proces invoeren, ik heb net iets van 7,99 besteld met code 2,99. Je kan keizen voor afhalen (gratis) en ik hoefde nog niet te betalen, dat kan dus in de winkel?
Er staat wel bij dat de code alleen bij online betalingen geldt. Misschien dat je online kan betalen en daarna afhalen? Ik heb geen idee of ze de code nog mee tellen als je pas betaalt bij afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
jeanj schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:00:
[...]

Tnx, ik mag een 8GB SD-tje gaan ophalen voor 1 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zadje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10-2023
PeeFizz schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:52:
[...]

Tnx, ik mag een 8GB SD-tje gaan ophalen voor 1 euro :)
En hij neemt voor mij een 32gb stickje mee voor 10,- :)
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:00
umiel schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:05:
[...]

Er staat wel bij dat de code alleen bij online betalingen geldt. Misschien dat je online kan betalen en daarna afhalen? Ik heb geen idee of ze de code nog mee tellen als je pas betaalt bij afhalen.
Zojuist ook de 8GB SD-card gehaald: in de winkel kunnen ze de code niet verwerken!

Maar.... tip van de verkoper: vul niet in "Afhalen in winkel" waarna je moet betalen in de winkel, maar "Afhalen bij Kialapunt", waarna je de winkel selecteert als afhaalpunt en met iDeal betaalt... :+

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:17
Hmmbob schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:02:
[...]

Zojuist ook de 8GB SD-card gehaald: in de winkel kunnen ze de code niet verwerken!

Maar.... tip van de verkoper: vul niet in "Afhalen in winkel" waarna je moet betalen in de winkel, maar "Afhalen bij Kialapunt", waarna je de winkel selecteert als afhaalpunt en met iDeal betaalt... :+
En €4,95 verzendkosten moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
remcoboy1479 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:04:
[...]

En €4,95 verzendkosten moet betalen?
Ik zie het nu ook ja.

Dan maar hopen dat de winkelmedewerker je, net als mij, toch gewoon het SD-kaartje voor 99 cent mee wil geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Hmmbob schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:09:
[...]

Ik zie het nu ook ja.

Dan maar hopen dat de winkelmedewerker je, net als mij, toch gewoon het SD-kaartje voor 99 cent mee wil geven :+
Je hoefde niet opnieuw te bestellen met Kiala dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz22
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-07 20:50
Je moet de optie 'direct bestellen' kiezen. Vervolgens kan je aangeven dat je de bestelling bij de winkel ophaalt. Via de mail zonet een bevestiging van de bestelling ontvangen. Het vermelde totaalbedrag is inclusief de 5 euro korting. ;)

Als ze moeilijk doen, mogen ze het spul houden. :P

[ Voor 12% gewijzigd door coolz22 op 07-05-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
coolz22 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:15:
Je moet de optie 'direct bestellen' kiezen. Vervolgens kan je aangeven dat je de bestelling bij de winkel ophaalt. Via de mail zonet een bevestiging van de bestelling ontvangen. Het vermelde totaalbedrag is inclusief de 5 euro korting. ;)

Als ze moeilijk doen, mogen ze het spul houden. :P
Dat is niet met de online betaling toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmbob schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:24:
[...]

Het punt is: je moet hem al via iDeal betaald hebben - in de winkelkassa kunnen ze de code niet aanslaan. Die optie "reserveren in winkel" werkt dus niet, tenzij de verkoper (net als bij mij) meewerkt en creatief doet in de kassa door de prijs aan te passen.
Vooruitbetalen bij een bestelling die je ophaalt, lukt (hier) helaas niet :?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:22:
[...]

Als je op "direct bestellen" drukt, staat er alsnog de opties reserveren in winkel, kiala, postnl etc.
Komt dus op hetzelfde neer. Waar jij de optie winkel OPHALEN vandaan haalt is mij een raadsel.
Het punt is: je moet hem al via iDeal betaald hebben - in de winkelkassa kunnen ze de code niet aanslaan. Die optie "reserveren in winkel" werkt dus niet, tenzij de verkoper (net als bij mij) meewerkt en creatief doet in de kassa door de prijs aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz22
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:22:
[...]

Als je op "direct bestellen" drukt, staat er alsnog de opties reserveren in winkel, kiala, postnl etc.
Komt dus op hetzelfde neer. Waar jij de optie winkel OPHALEN vandaan haalt is mij een raadsel.

Edit: ik bedoel dus dat je bij ophalen sowieso NIET vooruit kan betalen, alleen fysiek. Dit maakt dat ze moeilijk kunnen gaan doen als ze de factuur zien >:)
Klopt, is volgens de website ook reserveren. In de naar mij verzonden bevestiging is het totaalbedrag verminderd met de korting. Kans is aanwezig dat ze moeilijk doen (al blijft het vreemd dat ze de korting dan wel al hebben verrekend in de bevestiging). Volgens mij heb je niets te verliezen? Op de website staat dat een reservering vrijblijvend is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Ik kreeg erg snel na bestelling deze mail al:

Goedendag,

U heeft bij ons een bestelling gedaan voor een micro SD kaart in combinatie met de Moederdag actie.
Deze kortingsactie geldt alleen bij betalingen die op de website worden gedaan en dus helaas niet voor afhalen in de winkel.
Wij hebben deze kaartjes voldoende op voorraad in de winkel mocht u hem alsnog in de winkel willen aanschaffen.

*knip* Herleidbare informatie verwijderd

[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 10-12-2024 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, topic kan weer dicht zo te zien. Weer een illusie armer, ga wrs ook geen moeite doen om langs te gaan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:42:
Thnx, topic kan weer dicht zo te zien. Weer een illusie armer, ga wrs ook geen moeite doen om langs te gaan ;)
Hm, had ik expres al even gewacht met verplaatsen... :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Jammer dit :p Het is dus eerder een "geen verzendkosten" code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
Ik wacht het nog even af. Begin van de middag twee bestellingen gedaan (Deventer), nog geen reactie ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, misschien wel de moeite als je iets besteld heb tussen de 10-20 euro, dan valt het niet zo op. Ik heb iets besteld van 6 euro, 1 euro aan de kassa dus, nee dank je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Para stond bij mij redelijk hoog in het vaandel, maar het begint steeds meer een webwinkel met veel onkunde a la 4launch te worden.
Ze zijn groot geworden aan service, maar toen ik ze belde om een product te reserveren kon dat alleen via de website want daar had je een account voor nodig (en zij dus meteen al mijn gegevens:( ). En de winkels zelf bellen kan ook al noet, en dat kon die muts van de klantenservice ook niet doen.

Prima, ga ik mijn spullen voortaan wel elders halen. Jullie waren toch al niet wat jullie ooit waren.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz22
Is gelukt. Heb de korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

coolz22 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:22:
Is gelukt. Heb de korting gekregen.
Kan je wat meer info geven?
Was de korting al verrekend bij het afrekenen of moest je dat zelf aangeven. Hoe gemakkelijk heb je die korting gekregen? Wat heb je gekocht voor welk bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er eergisteren een Kingston stickje van 8GB opgehaald voor 1.99 nadat ik hem online had besteld. Ze waren zich bewust van de fout, maar ze moesten het van de baas maar door de vingers zien.

Wat ik wel/ook dom vond, is dat ze me weer vroegen op welke naam de bestelling mocht komen, terwijl hij vanuit mijn account was besteld. Die informatie moet dan toch bekend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Heb zelf dan maar ook een MicroSD van 8 GB gereserveerd voor €1,99 . Kijken of ze even coulant zijn..

[ Voor 3% gewijzigd door Senui op 09-05-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
net 2 bestellingen tegelijk opgehaald en zonder problemen meegekregen. Medewerker kende de code zelfs niet. (vestiging eindhoven)

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Helaas voor mij:(

Bedankt voor uw reservering. Helaas is de door u geplaatste reservering alleen online geldig (bezorging). De actiecode kan in de winkel niet geactiveerd worden.
Ook kan deze actiecode maar éénmalig gebruikt worden.
U Kunt uw reservering opnieuw plaatsen op onze website.
Wij zullen de reservering moeten annuleren.
Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Toen net dan even mijn bestelling opgehaald en wel dit kaartje: http://www.paradigit.nl/p...8&utm_source=tweakers.net

Ik dacht eens even testen:
productreview: PNY 8GB microSDHC Class 10 review door Nivk

Volgens mij is dat aardig snel en dat voor €2!

[ Voor 28% gewijzigd door Nivk op 10-05-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecb1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:58
Vandaag probleemloos een via internet gereserveerd artikel in hun winkel in Deventer meegekregen, incl. dus de 5 euro korting. Kennelijk verschilt het per vestiging.

[ Voor 5% gewijzigd door ecb1 op 10-05-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik leiden kreeg ik het ook gewoon mee, van 7,99 voor 2,99. De verkoper wist van de actie af

Pagina: 1