Toon posts:

Com21 modem tweaken?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een paar weken terug had ik iets gelezen over dat het mogelijk is om deze modem te tweaken en zo de upload snelheid op te krikken van 16 kb/sec (@home) naar .....
Maar ik heb al verschillende patches uitgevoerd, maar helaas dit hielp niet, de download verbeterde wel, maar dat was ook alles, nu hoorde ik dat dit een hardware matige tweak zou zijn, maar ik vind het nergens meer, die patch en de info ofzo

is er iemand die me kan vertellen waar ik dat kan vinden

MZzl
SG

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 21:06
Vriend van me en daar de broer van heb het gedaan, en het werkt. Stuur maar een mailtje naar ***@****.nl dan legt hij het je allemaal uit!

Suc6

Moest mail adres weghalen.. :P.

Verwijderd

kun je dat niet ff posten ofzo anders stuur et ff door dredge@home.nl

ik denk dat er veel meer mensen op zitten te wachten ! thxs

Verwijderd

Dat is juist het probleem, dat er veel meer mensen op zitten wachten... ! Je moet dit hardware matig aanpassen een beetje beperkt houden.. Want kijk: een paar mensen die lekker veel bandbreedte gebruiken is niet erg... Maar als IEDEREEN z'n modem gaat tweaken...sjah....dan blijft er geen bandwidth meer over en kun je je snelheid wel vaarwel zeggen... ( in hoeverre je die al had :) )

Verwijderd

een hardwarematige aanpassing zal alleen een echte tweaker doen en niet het gros wat bij @homo zit :) dus pass maar wel ff door

thxs

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik toch erg geinteresseerd ben. Al was het maar omdat @home zo vaak plat gaat dat ik niet fatsoenlijk kan uploaden.

Is er niet ergens een site waar het allemaal staat beschreven?

Verwijderd

hee hee vergeet ons (ben ik met meer dan?) quicknotters nie, wij hebben maar 8kb upload dus als ik dat ken opkrikken naar 16 ben ik al blij zat :-)

gut wat kan ik tog slecht liegen

maar toch wil ik het wel weten ... enne die downloads tweakes ... welke

het was ik, de bandbreedte freak,

arie

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:01
edit:
ff weg gehaald

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 21:06
Matrix je hebt het zelf gedaan dus geef ff de URL aan deze jongens hier en doe niet zo vervelend OK?

Verwijderd

Ik wil ook wel weten hoe die tweak werkt!! Lijkt me wel vet, dan loopt mijn server wat sneller :)!
Nou, laat het ff horen, en zeg niet dat je het niet weet, er moet toch wel een manier zijn...

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Als deze tweak inderdaad werkt bij com21 modems dan hoor ik het ook graag... is altijd handig om te weten.. want ook ENECO-bART wekt met com21 vandaar :) dus @homers :) jullie hebben daar geen last van :)

ff sturen naar m'n email graag..... :) :)
of post ff een paag :) :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:01
Ik heb alleen een beetje geklooid met fuckupc het heeft niet echt veel uitwerking gehad. helaas.
mocht je het willen proberen kijk dan hier: http://home.hccnet.nl/de.waal/kabel.html btw. er staat alleen voor lancity modems, op andere sites staat dat het alleen voor com21 modems geld.........
[update] ok nieuwe link
[update 2] volgende poging :)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
je link is kaduuk

• bjck
  • Laatst online: 03-01 20:09
Toppie dat jullie zo sociaal zijn om de goede ideeen met je medemens willen delen :)

We willen natuurlijk allemaal het maximale voor ons geld.... :)

Maar wel ff een nieuw linkie graag :) :) :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• FFF
  • Laatst online: 19:06

FFF

m'n downloadsnelheid zit wel goed maar kan idd beter (300k/s met goede ping van die site, @home :) )
kunnen julluie het nie ff uitleggen , of goede link?
mvg FFF

Verwijderd

bedankt voor de link, of die voor de @home gebruikers werkt weet ik niet, maar ik weet wel dat het in rotterdam zeker niet werkt, dat hebben ze al ens geprobeerd.
Zo blijven we zoeken

arie

• FFF
  • Laatst online: 19:06

FFF

kan iemand ff een link geven voor @home gebruikers?
mvg FFF
Pagina: 1