Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Beste mede tweakers,
Ik heb een WRT54GL router met Tomato 1.28 erop. Het probleem is dat de alle apparaten in huis de wifi goed pakken, maar de Macbook Air 2013 niet. Als ik hem opnieuw opstart heeft hij hem, maar als ik hem dan dichtklap en weer opendoe, pakt hij hem niet.
Af en to pakt hij hem wel, maar meestal wil de Macbook een diagnostische test doen.

Iemand die me hiermee kan helpen?

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
Probeer eens een ander kanaal in te stellen.

Hier ook een WRT54GL met Tomato (volgens mij ook 1.28) en een MacBook Air (mid-2012). Werkt bij mij opzich goed, maar door jou post bedenk ik me nu dat ik ook wel eens problemen heb dat hij de wifi niet wil pakken. Ik zet dan vaak wifi op de macbook even aan/uit en dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:49:
Probeer eens een ander kanaal in te stellen.

Hier ook een WRT54GL met Tomato (volgens mij ook 1.28) en een MacBook Air (mid-2012). Werkt bij mij opzich goed, maar door jou post bedenk ik me nu dat ik ook wel eens problemen heb dat hij de wifi niet wil pakken. Ik zet dan vaak wifi op de macbook even aan/uit en dan werkt het wel.
Verschillende kanelen uitgestest, geen restultaat helaas.
Wifi aan en uit zetten helpt niet. Ik heb inmiddels een andere router uitgeprobeerd, en deze werkt wel goed. Gek...

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:03

Sick Nick

Drop the top!

Nou is zo'n WRT54GL natuurlijk ook niet echt modern meer dus mooi moment om een AC router te halen ;)