Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Alleen de gebruikers die toegang moeten hebben rechten geven en deny op everyone zou voldoende moeten zijn in windows, bij apple zou ik het niet durven te zeggen maar dit zal zo ongeveer ingericht moeten worden en moeten werken.
2 poppetjes met jouw naam betekend een groep. Op de een of andere manier heeft zij misschien via deze groep toegang. Misschien is het een idee om deze groep te verwijderen?
Als ze dan nog steeds toegang heeft zou ik je wachtwoord eens veranderen
Als ze dan nog steeds toegang heeft zou ik je wachtwoord eens veranderen
Inmiddels toch opgelost.
Omdat ik op mijn beide machines rechten heb, en ook zelfde Apple id heb etc.
Zat de fout in het feit dat ik niet hoef te delen. Dus alle mappen / drives die op delen staan
verwijderd. Dus er valt niets meer te delen. Dan hebben andere er ook geen recht op. Alleen zelf
kan ik zowel op MacBook en iMac alles.
Omdat ik op mijn beide machines rechten heb, en ook zelfde Apple id heb etc.
Zat de fout in het feit dat ik niet hoef te delen. Dus alle mappen / drives die op delen staan
verwijderd. Dus er valt niets meer te delen. Dan hebben andere er ook geen recht op. Alleen zelf
kan ik zowel op MacBook en iMac alles.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount