Toon posts:

Sony TV KDL-46R473A en Sony DVD BDF-EF220 aansluitingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik vraag mij af of ik op de volgende manier verbinding kan maken met mijn TV en DVD speler van Sony.
Ik heb deze TV: Sony KDL-46R473A en wilde deze DVD speler kopen: Sony BDV-EF220.
Is het mogelijk (aangezien ik te weinig HDMI poorten heb op deze tv, door Google Chrome Cast en Samsung HD interactieve recorder) mijn DVD speler met rood/wit/geel tulp aansluiting aan te sluiten op de AV1 van de TV?

Ik heb in de specs en handleidingen gekeken maar kan er niet echt wijs uit. Aangezien ze bij de DVD speler het wel hebben over een VIDEO out (geel)

Of heb ik nog andere opties?
Het probleem is eigenlijk dat ik 3 HDMI aparten heb.
En mijn Google Chrome cast moet op HDMI en mijn Samsung SMT-C7140 ook.
Verder heb ik nog mijn Playstation 2 op de scart aansluiting van de TV geplaatsd.

Bedankt voor jullie reacties.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:01:
Is het mogelijk (aangezien ik te weinig HDMI poorten heb op deze tv, door Google Chrome Cast en Samsung HD interactieve recorder) mijn DVD speler met rood/wit/geel tulp aansluiting aan te sluiten op de AV1 van de TV?

Ik heb in de specs en handleidingen gekeken maar kan er niet echt wijs uit. Aangezien ze bij de DVD speler het wel hebben over een VIDEO out (geel)
Kijk eens op pagina 15 van de handleiding. :F
Dit kan prima. Gele stekker voor video en rood/witte stekkers voor audio.
Of heb ik nog andere opties?
Het probleem is eigenlijk dat ik 3 HDMI aparten heb.
Ja, een hdmi switch kopen om het aantal hdmi poorten te vergroten.

Ik zou je ook adviseren om wat rond te Googlen. Je vragen zijn erg basic en zou je eenvoudig zelf kunnen uitzoeken.