Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Mijn huidige simonly abbo bij Telfort (300 belmin - 100 sms - 1GB - 18,95 P.M.) is per deze maand afgelopen, en ik heb de mogelijkheid om te verlengen.

Echter, ben ik niet volledig tevreden met mijn huidige bundel. Ik merk vaak dat ik over mijn belbundel en internetbundel ga.

Nu heb ik al enige tijd lopen zoeken, maar ik zie simpelweg door de bekende het bos niet meer.

Wellicht hebben jullie advies? Wat ik graag zoek; Kpn dekking, 12 maand contract of per maand opzegbaar, en natuurlijk het liefst onbeperkt bellen/internet tegen de laagste prijs. Ik heb me al wat ingelezen in providers als Robin Mobile, maar las dat het mobiele internet niet echt snel te noemen was.

Hoop op jullie advies!

Groeten,

Daan

Verwijderd

Simyo al bekeken?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zie inderdaad bellen.com. Uiteindelijk is het lood om oud ijzer, met name het netwerk is belangrijk. Ik zou je niet teveel laten afhouden door de snelheid. Ik gebruik Robin op 2Mbps en vindt het prima. Videostreams zijn bijna nooit meer dan 2Mbps, dus dat gaat allemaal prima.

[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 07-05-2014 10:47 ]

🌞🍃

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 12:31
in mijn ogen is het minimum ongeveer 7 Mbit voor mobiel gebruik wat ik afsluit. een snelheid van 2Mbit is meestal snel genoeg. maar gsm werkt nog al met bursts. dan krijgt de 1 even snelheid en dan de ander. dit hangt sterk samen met de lange latecy (>100ms) die 3g kan hebben. mocht je in je burst zitten dan haal je de webpagina in 1 keer binnen wat soms met de 2Mbit lijntjes niet lukt, en dat merk je. dit geld voornamelijk op de drukkere plekken als er tussen veel mensen data gewisseld moet worden. bij een 4G verbinding ligt je latecy veel lager en zou ik als ik de keus zou hebben tussen 3G 24Mbit en 4G 3Mbit voor de 4G gaan.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Aankoopadvies hoort in het aankoopadvies topic..... Move ---> MAA

Cogitationis poenam nemo patitur

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
Hollandsnieuwe is ook best oke. Zoals je niet in Zuid Limburg zit is het goed

Verwijderd

Topicstarter
Thanks allen! Ik denk inderdaad toch dat het een Simyo-abbo gaat worden :).
Pagina: 1