Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook - Onderwerp in Grieks niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Sinds een herinstallatie van Outlook 2010 is het niet meer mogelijk om het onderwerp (in een email) te lezen als deze in Grieks is (Deze is in tekens welke ik niet kan lezen). Dit was voor de herinstallatie geen probleem, maar nu dus wel.

Laptop draaiende op Windows 7 x64 met 64bit office.

Reeds heb ik het volgende gedaan.

- Proofing tools Grieks waren al geinstalleerd.
- Alleen op Grieks gezet in regional settings (windows 7)
- outlook options international option -> automatically select encoding for outgoing messages "Greek (ISO) & Greek WIndows (doen geen van beide iets)
- outlook options international option -> automatically select encoding for outgoing vcard "Greek (ISO) & Greek WIndows (doen geen van beide iets)
- Outlook opnieuw geinstalleerd.

Ben ik wat vergeten? |:(

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Het eerste wat er bij mij naar binnen schiet is het gebruikte font. Geen idee of je dat in Outlook kunt instellen, maar de symptonen lijken op het verschijnsel van een font dat andere karakters op plaatsen heeft staan waar normaal gesproken de juiste karakters staan(denk WingDings bijvoorbeeld).

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• da_PSI
Het is niet een probleem met de fonts, het zijn de standard fonts welke outlook 2010 gebruikt. :(

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:47

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Je zit bij de verkeerde settings te pielen. Je OS moet namelijk ook de tekens kunnen weergeven. Je OS zal een language pack nodig hebben Region and language > display language.
Om chinese tekens te weergeven moeten wij bijvoorbeeld een andere unicode kiezen om de caracters leesbaar te maken. Zie dat Greek trouwens zijn eigen unicode heeft ;) Volgende tab

• da_PSI
Region settings zijn al aangepast;

Format: Greek

Keyboard is ook aangepast (sinds het begin, al het bovenstaande is altijd direct aangepast)

• da_PSI
Niemand een idee?

ook /cleanview, etc heeft niet het gewenste resultaat.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:47

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

OUtlook options, Language ?

[ Voor 160% gewijzigd door NLKornolio op 20-05-2014 17:10 ]

Pagina: 1