• wklu
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-10-2025
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn nieuwe PC.
Ik heb mijn PC in elkaar laten zetten door een bedrijf ( zelf componenten uitgekozen).
Nu hij binnen is wilde ik heb aansluiten, maar mijn monitor geeft aan No Signal.
ik heb verschillende poorten en kabels geprobeerd en ik ben 100% zeker dat hij er niet verkeerd in zit.
Heeft iemand een oplossing? alvast bedankt :)

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:01
Misschien wat specs?
Alle kabels naar je gpu zitten goed vast?

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-02 16:35
Heb je een videokaart heb je de video kabel dan in de video kaart?
druk even voor de zekerheid de video kabel nog eens goed aan, aan de pc kant en monitor kant.
en nog een ding staat de pc ook aan?

const { signature } = await fetchProfile()

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-01 09:09
De juiste source op de monitor geselecteerd? Ook de videokabel al direct op je moederbord geprikt, en doet 'ie het dan wel?

Juiste voeding gekozen voor je systeem (kan me voorstellen dat die 16-jarige ventjes die je computer bouwen niet jou componenten langs gaan lopen om te kijken of deze setup problemen kan geven)?

Verwijderd

pryth schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:36:
De juiste source op de monitor geselecteerd? Ook de videokabel al direct op je moederbord geprikt, en doet 'ie het dan wel?

Juiste voeding gekozen voor je systeem (kan me voorstellen dat die 16-jarige ventjes die je computer bouwen niet jou componenten langs gaan lopen om te kijken of deze setup problemen kan geven)?
IMO moet dat standaard service zijn.
Anywho, wat specs zouden fijn zijn.

• JJRaven93
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-09-2024
Julian,

Probeer eens te booten met slechts 1 geheugen module. Als je pc dan opstart kan je op verder onderzoek uit gaan. Hoeveel modules zitten er nu in? Als er 2 of 4 inzitten, gebruik dan eens alleen het geheugenslot die het meest van je CPU vandaan zit.

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-01 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:20:
[...]

IMO moet dat standaard service zijn.
Anywho, wat specs zouden fijn zijn.
Ze zullen vast kijken naar je CPU/Mobo/RAM setup, en dat deze compatibel met elkaar zijn (dat zie je snel genoeg). Echter denk ik niet dat ze gaan narekenen of je PSU sterk genoeg is. Zou wel zo moeten zijn, ben ik met je eens, maar of het daadwerkelijk gebeurt..

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2025

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Krijgt je videokaart voldoende stroom? Zitten er dus molex-stekkers vanuit de voeding naar de videokaart? Ik heb vorige week ook een nieuwe videokaart gekocht, en volgens het instructieboekje was het niet nodig om de videokaart aan te sluiten aan de voeding, maar dan doet hij dus niets. ;)
Pagina: 1